نخستین پزشک خوزستانی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

«عبدالله عسکری» پزشک متعهد و دلسوز بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از سلامت مردم به عنوان نخستین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.
کد خبر: ۴۲۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ - 10October 2020

نخستین پزشک متعهد خوزستانی جانش را نثار سلامت مردم کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، «عبدالله عسکری» پزشک متعهد و دلسوز بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از سلامت مردم به عنوان نخستین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

«فرهاد ابول نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت در خوزستان اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شدند.

وی افزود: تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آنها که پروانه‌وار به گرد مردمشان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و پاکبازانه و شجاعانه در عرصه خدمت نغمه ایثار می‌سرایند.

 ابول نژادیان بیان داشت: با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، ضایعه درگذشت دکتر عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت می‌گویم. امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان و پاسبان جان و ایثارگری‌های مدافعان سلامت خود باشند.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز با تقدیر از رشادت و ایثار جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا که نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، شهادت پزشک متعهد خوزستانی را تبریک و تسلیت گفت و خواهان رعایت بیشتر اصول بهداشتی توسط آحاد جامعه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها