با رویکرد مجازی؛

ششمین دوره جایزه فیروزه برگزار می‎شود

جایزه فیروزه در ششمین دوره برگزاری با رویکردی مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ - 11October 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ششمین دوره جایزۀ فیروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تمامی فرآیندهای این جایزه اعم از ثبت‌نام، داوری و اختتامیه به صورت مجازی انجام می‌شود و حتی جلسات شورای سیاست‌گذاری نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، موضوعات این دوره از جایزه فیروزه پس از برگزاری جلسه شورای سیاست‎گذاری به صورت مجازی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ششمین دوره جایزه فیروزه می‎توانند به آدرس اینترنتی https://jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir/ مراجعه کنند.

جایزه فیروزه با هدف توجه به سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به موضوع خودکفایی در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ بر مبنای پنج هدف اصلی برگزار می‎شود. اهداف این جشنواره عبارتند از: توجه به ابتکارات و خلاقیت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی – اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها، افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی – اسلامی، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی – اسلامی، زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان.

این جشنواره در دوره‎های پیش در بخش‌های اسباب‌بازی و عروسک، نوشت‌افزار و لوازم التحریر، هدایای فرهنگی، پژوهش‌ فرهنگی و استارت‎آپ‎ها و ایده‎های نو برگزار شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها