پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت دو مرزبان در سردشت

حجت‌الاسلام «آل‌ هاشم» در پی شهادت دو تن از مرزبانان در منطقه سردشت پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 12October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی و امام‌جمعه تبریز در پی شهادت دو تن از مرزبانان در منطقه سردشت پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام آل هاشم به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

شهادت مظلومانه مدافعان مرزهای خاک پاک ایران اسلامی در منطقه سردشت، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کوردل و خائنان به میهن عزیزمان است.

خبر جانسوز شهادت دو نفر از فرزندان غیور و شجاع هنگ مرزی به دست اشرار تروریست در آذربایجان غربی موجب تأثر و تألم گردید.

مرزبانان خستگی‌ناپذیری چون شهیدان علی بیرامی از منطقه پارس آباد مغان و ساسان امیرخانی از شهر شهیدپرور اهر در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیز میهن اسلامی مان با خون پاک خود در برابر تهاجم و زیاده‌خواهی های دشمنان ایستادند و به فضل شهادت نائل آمدند.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهیدان والامقام را به محضر حضرت ولی عصر (ع)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آنان و به‌ویژه مردم شهیدپرور استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل تسلیت عرض نموده و به شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و أجر مسألت دارم.

سید محمدعلی آل‌ هاشم
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها