رئیس سازمان بسیج سازندگی:

جهادگران در بحران‌ها زودتر از هر گروهی آماده خدمت به مردم هستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: ۶۰۰ هزار نفر عضو گروه‌های جهادی هستند و جهادگران نشان دادند که در بحران‌ها زودتر از هر گروهی آماده خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۴۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ - 12October 2020

متولی محرومیت‌زدایی در کشور نیستیم/ آمده‌ایم تا فاصله‌ها ‌را کم کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی عصر امروز در نشست جهادگران کارآفرین استان کرمان با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان قطعه‌ای از بهشت است، اظهار داشت: امروز افتخار داشتم، مزار سپهبد شهید قاسم سلیمانی را زیارت کنم.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در کنار کمیته امداد امام (ره) قرار گرفته تا برای محرومیت‌زدایی در کشور کار کند، افزود: ۲۱ هزار صندوق قرض‌الحسنه با یک میلیون نفر عضو داریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه ۲۴ هزار گروه جهادی با ۶۰۰ هزار نفر عضو در کشور داریم، گفت: نقطه هدف ما روستا‌های دورافتاده و حاشیه شهر است.

وی با اشاره به اینکه بین گروه‌های جهادی و نهاد‌های انقلابی مدل تعریف شده‌ای از استفاده از گروه‌های جهادی وجود ندارد، عنوان کرد: گروه‌های جهادی فقط برای سپاه و بسیج نیستند و باید از این ظرفیت عظیم در کشور استفاده کنیم.

‌زهرایی با بیان اینکه جهادگران نگاه راهبردی دارند و پیونددهنده بین امت و امام هستند، افزود: ما متولی محرومیت‌زدایی در کشور نیستیم و این کار دولت است، اما آمده‌ایم تا فاصله بین امت و امام را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهادگران در سیل، زلزله و کرونا نشان دادند که زودتر از هر گروهی خود را به منطقه بحران رساندند و به مردم خدمت کردند، گفت: وضعیت کشور از تعارف و تشریفات بیرون آمده و باید همه دست به دست هم بدهیم و عمل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار