اوحدی مطرح کرد؛

استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای استخدام ایثارگران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال را یکی از دغدغه‌های جاری کل کشور دانست و گفت: ما از تمام ظرفیت‌های قانونی برای استخدام ایثارگران استفاده می‌کنیم و بنیاد شهید پیگیر اعمال این سهمیه‌هاست.
کد خبر: ۴۲۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 12October 2020

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با نمایندگان استان البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی امروز در دیدار با نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، در خصوص راه‌اندازی شعبات بانک دی در شهرستان‌ها به‌منظور خدمات‌رسانی به ایثارگران اظهار داشت: در حال حاضر مقرر شده است که دفاتر و باجه‌های بانک دی و بیمه دی در شهرستان‌های دور از مرکز استان در محل ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شود تا خدمات‌رسانی به ایثارگران تسهیل شود.

معاون رییس جمهور با اشاره به ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا تصریح کرد: در این زمینه بر اساس قانون مسئولیت بر عهده وزارت کشور و شهرداری‌هاست و این کار باید با نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شود تا منویات مقام معظم رهبری در این زمینه رعایت شود.

وی موضوع اشتغال را یکی از دغدغه‌های جاری کل کشور دانست و گفت: ایثارگران عزیز نیز در این زمینه دارای مشکلاتی هستند و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی برای استخدام این عزیزان استفاده می‌شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر اعمال این سهمیه‌هاست. همچنین مواد دیگری از قانون برای اشتغال ایثارگران وجود دارد که به دلیل برخی ابهامات قانونی به‌صورت دقیق اجرایی نمی‌شوند و در این زمینه نیز باید با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مشکلات برطرف شود.

نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به بیان دغدغه‌ها و مسائل مربوط به ایثارگران در حوزه‌های انتخابی خود پرداختند و بر لزوم تعامل بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت حل مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه قانون‌گذاری تأکید کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار