قالیباف در یادواره شهدای وحدت و امنیت:

خدمت بی‌منت به مردم قدم در مسیر شهداست

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدای گرانقدر ما هدفی جزو خدمت به ملت و کشورمان نداشتند، گفت: خدمت بی‌منت به مردم قدم در مسیر شهداست.
کد خبر: ۴۲۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ - 14October 2020

خدمت بی‌منت به مردم قدم در مسیر شهداستگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- آرش امیدوار؛ یازدهمین یادواره «شهدای وحدت و امنیت» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور خانواده معزز شهدای وحدت و امنیت، مدیران و مسوولان استان سیستان و بلوچستان، سران طوایف و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این یادواره با بیان اینکه ما هرچه داریم به واسطه مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای والامقام است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از مسیر، اهداف و آرمان‌های شهدا خیانت به خون آن‌هاست؛ لذا نباید در مسیری که به واسطه ریخته شدن خون شهدا برای ما هموار شده، لغزش داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به این نکته که شهدای گرانقدر ما هدفی جزو خدمت به ملت و کشورمان نداشتند، گفت: خدمت بی‌منت به مردم قدم در مسیر شهداست.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهید شوشتری در دوران دفاع مقدس گفت: این شهید والامقام قبل از دوران جنگ نیز در همه صحنه‌ها حضور داشت؛ همیشه این سه عنصر وحدت، خدمت و امنیت در وجود شهید شوشتری بود.

محمدباقر قالیباف افزود: ایشان زمانی که در خراسان هم فعال بودند مانند یک رزمنده فعال و پویا و دغدغه‌مند بودند.

وی با بیان اینکه سردار شوشتری قافله سالار شهدای خراسان است، گفت: شهید محمدزاده در شجاعت  مدیریت و افتادگی و ارتباط از فرمانده‌هان کم‌نظیری بود که بعد از جنگ وی را شناختم. روحیه شجاعت از ویژگی‌های بارز وی است، او از مدیریت ستادی به مدیریت میدانی آمد و فرمانده گردانی را تا پایان جنگ رها نکرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:  امروز در این کشور اگر امنیت برقرار است با وجود این همه دشمنی و شیطنت مدیون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان به واسطه قدرت دفاعی و امنیتی کشورمان از تحمیل کردن خطر و آسیب به ملت ما ناامید هستند،‌ گفت: این ارتقای قدرت بخاطر فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: امروز هم فرماندهان ما از ساخت بیمارستان صحرایی تا حضور در مناطق محروم فعال هستند؛ انصافا این فرهنگ بسیجی و برادری و اینک هیچ فرقی بین مذاهب و اقوام نگذاریم، بسیار ارزشمند است؛ چرا که قبل از همه اینها ما بفکر عزت اسلام و مسلمین هستیم. ما تلاش می‌کنیم آرامش و آسایش برای مردم ایران عزیز در هر نقطه فراهم باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: امروز وظیفه یکایک ما در هر جایی که هستیم، رسیدگی به مناطق محروم و دور دست است، ما با همه وجودمان در خدمت مردم هستیم و تلاش می‌کنیم در مجلس شورای اسلامی اولویت ما چه برای برنامه پنج ساله هفتم و چه سال آینده توجه به مناطق محروم و افراد مستضعف باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار