چهل‌سالگی سرو/ سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شکست آمریکا با بهره‌گیری از تجارب جنگ تحمیلی/ دفاع مقدس الهام‌بخش آزادگان جهان است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه دفاع مقدس الهام‌بخش جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان است، گفت: بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس سبب شده تا امپریالیسم آمریکا در منطقه با شکست مواجه شود.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ - 15October 2020

دفاع مقدس الهام بخش جبهه مقاومت و ملت های آزاده جهان استسرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس امت اسلام یک فراز شکوهمند در تاریخ ملت ایران است؛ چراکه در آن دوران شاهد تبلور عالی‌ترین ارزش‌های انسانی در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم.

وی با بیان اینکه بنده این توفیق را داشتم که در محضر شهدای دفاع مقدس حضور داشته باشم، گفت: دفاع مقدس ما مملو از ایثار، ازخودگذشتگی، ایمان و اخلاص بود و من با تمام وجود دیدم که چگونه در  فرایند جنگ تحمیلی، انسان‌های بزرگی رشد کرده و مراحل تکامل را طی کردند.

سرلشکر ایزدی افزود: وجه دیگر دفاع مقدس ملت ایران این بود که توانستند تحت فرماندهی امام خمینی (ره) در برابر بلوک شرق و غرب و دشمن قدرتمند بایستند؛ بنده هیچ‌گاه صحنه عملیات کربلای ۴ از خاطرم نمی‌رود که چگونه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در غرب کانال ماهی زیر آتش سنگین دشمن زیر آتش ۵۰۰ تانک و ۴۰۰ توپ شجاعانه ایستادگی و از شرف ملت ایران دفاع کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: نکته دیگر دفاع مقدس این است که بعد از ۳۰۰ سال شاهد حماسه‌ای بودیم که جوانان این مرز و بوم و رزمندگان اسلام طی آن اجازه ندادند تا دشمن حتی یک وجب از خاک ما را تصرف کند و بدیهی است که باید دفاع مقدس را جشن بگیریم؛ چراکه دفاع مقدس الهام‌بخش نهضت آزادی‌خواهی در منطقه است و بهره‌گیری از همین مکتب دفاع مقدس بود که جبهه مقاومت را در برابر دشمنان به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه مقاومت را پربار و سرو آزادگی ملت ایران را در جهان نمایان کرده است، عنوان کرد: دفاع مقدس خرمشهر‌های بعدی را برای ما به ارمغان آورده و سبب شده تا دشمن داعشی و امپریالیسم آمریکایی در منطقه با شکست مواجه شوند.

سردار ایزدی اضافه کرد: دفاع مقدس بسترساز پیروزی جبهه مقاومت در برابر دشمنان شده و سبب شده تا ترکیب مقدس افغانستانی، سوری، لبنانی، یمنی، عراقی و ایرانی گرد هم آیند و توطئه بزرگ دشمنان فرامنطقه‌ای را خنثی و جبهه مقاومت را پیروز کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها