فرمانده سپاه خراسان‌ جنوبی خبر داد؛

آغاز مرحله سوم گام دوم «کمک مؤمنانه» در خراسان‌ جنوبی/ ۳۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به آغاز مرحله سوم گام دوم «کمک مؤمنانه» از امروز در استان، گفت: در این مرحله از رزمایش 32 هزار 885 بسته معیشتی در بین خانوارهای کم‌ برخوردار توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ - 14October 2020

آغاز مرحله سوم گام دوم «کمک مؤمنانه» در خراسان‌جنوبی/ ۳۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی در حاشیه مراسم آغاز توزیع مرحله سوم از گام دوم نهضت کمک مؤمنانه که در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: گام نخست رزمایش «کمک‌ مؤمنانه» همزمان با شیوع کرونا و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان خراسان‌ جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، گفت: مرحله نخست این رزمایش طی سه مرحله برگزار و گام دوم رزمایش نیز طی سه مرحله برنامه‌ریزی شد که دو مرحله آن طی (دهه امامت و ولایت و دهه اول محرم) اجرا شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با اشاره به آغاز مرحله سوم گام دوم «کمک مؤمنانه» از امروز در استان، اضافه کرد: در این مرحله از رزمایش 32 هزار 885 بسته معیشتی در بین خانوارهای کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

قاسمی از توزیع 508 سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی و سپاه استان و سایر نهادها در این مرحله از رزمایش خبر داد و اضافه کرد: همچنین 540 فقره کارت هدیه ویژه نیازمندان و 9 هزار و 871 بسته پوشاک و کفش نیز طی این مرحله توزیع می‌شود.

وی از توزیع 679 هزار و 818 پرس غذای گرم، توزیع 17 هزار و 319 کیلوگرم گوشت گوسفندی، پخت و توزیع 127هزار و 835 قرص نان و پرداخت یک هزار و 526 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا و توزیع 16 هزار و 178 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند در مرحله سوم گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم از گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه بالغ بر 33 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

قاسمی با بیان اینکه در پنج مرحله‌ قبلی رزمایش با کمک مردم و ارگان‌های مختلف، نزدیک به 50 میلیارد تومان به اقشار آسیب‌دیده کمک شد، گفت: در این مدت توانستیم به 230 هزار خانوار آسیب‌دیده از کرونا در قالب بسته‌های معیشتی و تحصیلی خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار