فلسطین: همه شهرک‌های اسرائیل در کرانه باختری نابود خواهد شد

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه سیاست‌های دولت آمریکا و سازش عربی، صهیونیست‌ها را برای ادامه شهرک‌سازی گستاخ کرده، تاکید کرد که همه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در خاک فلسطین نابود خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ - 14October 2020

فلسطین: همه شهرک‌های اسرائیل در کرانه باختری نابود خواهد شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در خاک فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «معاً»، نبل ابوردینه گفت: تصمیم اسرائیل مغایر با همه قوانین و قطعنامه‌های بین المللی است، به خصوص قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت که هر گونه شهرک‌سازی اسرائیل در خاک کشور فلسطین را غیرقانونی می‌شمرد.

وی تاکید کرد: همه شهرک‌سازی‌ها نابود خواهد شد و هیچ شهرک (صهیونیست نشین) در خاک فلسطین باقی نخواهد ماند.

ابوردینه ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به سرقت بردن خاک فلسطین از طریق شهرک‌سازی گفت: سکوت جامعه بین المللی، عادی سازی مجانی(از سوی رژیم‌های عربی) و حمایت‌های دولت ترامپ در سازمان ملل از رژیم اشغالگر اسرائیل و سیاست‌های شهرک سازی آن، این رژیم را برای ادامه شهرک‌سازی گستاخ‌تر کرده است.

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان ضمن هشدار درباره این سیاست رژیم صهیونیستی گفت: این سیاست‌ها، منطقه را به لبه پرتگاه سوق می‌دهد.

ابوردینه در پایان گفت: ما از جامعه بین المللی می‌خواهیم برای توقف جنون شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی بر کابینه نتانیاهو فشار آورند، زیرا این اقدامات هر گونه فرصت واقعی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر به منظور پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای ۱۹۶۷ را نابود می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها