پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت آغاز هفته ناجا

سردار «ذبیح‌الله مالکی» در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان ولایت تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 19October 2020

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار  نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نيروی انتظامی، این هفته را به فرماندهان، کارکنان و سربازان خدوم و زحمتکش ناجا تبریک و تهنيت گفت.

در این پیام آمده است:

امنیت از مؤلفه‌های مهم و اساسی توسعه و پیشرفت جامعه است، که تنها در سایه فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی فراهم می شود.

هفته نیروی انتظامی نیز فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران مقتدر نیروی انتظامی است که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام می باشند.

امروز که هجمه رسانه‌­های بیگانه با تبلیغات و برنامه­‌های غیر‌ارزشی در صدد فروپاشی خانواده‌­ها به عنوان بستر رشد و پیشرفت جامع‌ه­ای سالم می‌باشد، سبز پوشان غیور نیروی انتظامی همانند گذشته و بیش از پیش با تلاشی مضاعف و با اخلاق حسنه در کنار تکریم و رعایت حقوق شهروندی و آگاه‌سازی جامعه مانع از اجرا و ورود فرهنگ وارداتی غربی در خانواده‌های با کرامت جامعه اسلامی می‌شوند.

‌اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرا‌رسیدن این ایام پرافتخار را به تمامی عزيزان نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار