معاون بهداد ناجا مطرح کرد؛

خدمت‌رسانی ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های ناجا به بیماران کرونایی

سردار محمدرضا حسینی گفت: بیمارستان‌های نیروی انتظامی ۱۰۰ درصد ظرفیت و امکانات خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده و تا پایان این بحران به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 19October 2020

خدمت رسانی ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های ناجا به بیماران کروناییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا حسینی» معاون بهداد ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا با اشاره به اینکه همکاری مراکز درمانی ناجا با وزارت بهداشت محدود به بحران کرونا نیست و سابقه طولانی دارد، اظهار داشت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «همکاری بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح با وزارت بهداشت»، بیمارستان‌های نیروی انتظامی در کنار بیمارستان‌های سایر نیرو‌های مسلح و دانشگاه علوم پزشکی کشور خدمات شایسته و شایانی را به بیماران کرونایی ارائه کردند.

معاون بهداد ناجا عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۱۶۸ هزار بیمار تنفسی در مراکز درمانی ناجا پذیرش و تحت خدمات تشخیصی سی.تی.اسکن قرار گرفته‌اند که از این تعداد، حدود هشت هزار بیمار بستری شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های نیروی انتظامی پیرو تأکید اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات‌رسانی مراکز درمانی نیرو‌های مسلح به عموم مردم، ۱۰۰ درصد ظرفیت و امکانات خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده‌اند و تا پایان این بحران در کنار مردم و وزارت بهداشت خواهند بود.

سردار حسینی با اشاره به اینکه هنوز ناشناخته‌های ما نسبت به کووید ۱۹ نسبت به شناخته‌های ما بیشتر است، اظهار داشت: ماسک زدن همچنان به‌عنوان روش کارآمد پیشگیری از انتقال ویروس، مورد تایید مراجع بهداشتی دنیا قرار دارد.

معاون بهداد ناجا از مردم خواست برای گذر از این بحران، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیری را جدی بگیرند و در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار