معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قوت قلبی برای کارکنان ناجا/ نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی، مکتبی و خدمتگذار مردم است

سرهنگ محمد بهرامی با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قوت قلبی برای مجموعه ناجا است، گفت: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی، مکتبی و خدمتگذار در کنار مردم است.
کد خبر: ۴۲۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰ - 22October 2020

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قوت قلبی برای کارکنان ناجا/ نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی، مکتبی و خدمات‌گذر مردم استسرهنگ محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره یه اینکه فعالیت و تحولات ناجا در جهت اجرای رسالت‌ خود و تحقق پلیس هوشمند و پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: پلیس در انجام‌ ماموریت‌ها و استقرار نظم، امنیت و پاسداری از حفط ارزش‌های انقلاب اسلامی باید هوشمند باشد و از تجهیزات به روز استفاده کند.

وی با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قوت قلبی برای مجموعه ناجا است، افزود: نیروی انتظامی یک نهاد انقلابی، مکتبی و خدمتگذار در کنار مردم است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خصوص نقش ناجا در مقابله با ویروس کرونا گفت: در چند ماه اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا وظیفه نیروی انتظامی چند برابر شد.

سرهنگ بهرامی اضافه کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت در کنار کادر درمان در جهت مقابله با گسترش ویروس کرونا تلاش می‌کند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه کادر درمان ناجا آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند، گفت: نیروی انتظامی در سه مرحله بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۵۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع کرده که این افتخاری برای ناجا است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها