فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت:

شهدا رمز پیروزی و مایه برکت انقلاب هستند

امیر دریادار دوم مهدی شعبان‌زاده گفت: شهدا رمز پیروزی و مایه برکت انقلاب هستند و بر ما واجب است یاد و نام آنها را همواره زنده بداریم.
کد خبر: ۴۲۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ - 22October 2020

برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده گیلانی

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، امیر دریادار دوم «مهدی شعبان‌زاده» فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت امروز با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده گیلانی، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید «فرمان پوریعقوب» از شهدای گیلان که به تازگی تفحص و شناسایی شده صبح روز شنبه سوم آبان ابتدا در جوار شهید گمنام فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) توسط یگان‌های نظامی مستقر در گیلان تشییع و سپس به زادگاهش شهرستان «تالش» و «اسالم» جهت خاک سپاری اعزام خواهد شد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید پوریعقوب، تصریح کرد: شهدا رمز پیروزی و مایه برکت انقلاب هستند و بر ما واجب است یاد و نام آنها را همواره زنده بداریم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تاسی از نهضت امام حسین (ع) از اولین روزهای آغاز انقلاب اسلامی به خون شهدا مزین شده و امام راحل ما را با راه و رسم پیامبرگونه خویش و شعار «هیهات منا الذله» به همه آموخت که با ایستادگی و مقاومت می‌توان پرچم اسلام را در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برافراشت.

شعبان‌زاده تاکید کرد: نیروهای مسلح ما از هر زمانی آماده‌تر و هوشیارتر بوده و به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهیم با حضور نیروهای جوان مومن و انقلابی جلوی هرگونه تهاجم احتمالی در زمین، هوا و دریا را خواهیم گرفت و با وجود نیروهای ولایی و متعهد، خواب خوشی برای استعمارگران نخواهد بود.

شهید «فرمان پوریعقوب» متولد هفت خرداد ۱۳۴۴ در شهرستان «تالش» است، وی از سربازان لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش در تاریخ ۲۳ بهمن ۶۴ در شهر آبادان به فیض درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از ۳۵ سال از شهادت در مناطق عملیاتی شناسایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها