فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزنشینان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در حراست از مرزها ایفا کردند

سردار احمدعلی گودرزی گفت: مرزنشینان غیرتمند در دوران دفاع مقدس نقش بسیار بزرگ و اساسی در حمایت از رزمندگان اسلام ایفا کردند.
کد خبر: ۴۲۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ - 22October 2020

 مرزنشینان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در حراست از مرزها ایفا کردندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «احمدعلی گودرزی» عصر امروز در دیدار صمیمی با مرزنشینان سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در بوشهر با قدردانی از همکاری و تعامل مرزنشینان با مرزبانان ناجا اظهار داشت: مرزنشینان غیرتمند در دوران دفاع مقدس نقش بسیار بزرگ و اساسی در حمایت از رزمندگان اسلام و حراست از مرزها را ایفا کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرزنشینان در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در حراست از مرزها ایفا کردند بیان کرد: از افتخارات نیروهای مسلح پشتوانه معنوی مردم و مرزنشینان است که مرزبانی استیفای حقوق مرزنشینان را برعهده دارد و با کمک مرزنشینان گرانقدر از سرحدات کشور دفاع می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به تعامل و ارتباط مرزنشینان با مرزبانان تصریح کرد: همکاری و هماهنگی مرزنشینان با مرزبانان در مناطق مرزی به‌خوبی آشکار است و ثمره این همکاری برقراری امنیت و آرامش در مرزها است.

وی با اشاره به اینکه مرزنشینان در نقاط مختلف کشور مرزبانان واقعی مرزهای ایران اسلامی هستند خاطرنشان کرد: مرزنشینان غیور در کنار نیروهای مرزبانی نباید به تعدادی افراد سودجو که قصد ضربه‌زدن به  اقتصاد کشور را دارند اجازه عرض اندام بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار