نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

نیروهای مسلح مقتدرانه در مقابل دشمنان و معاندان نظام ایستاده‌اند

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: نیروهای مسلح مقتدرانه در مقابل دشمنان و معاندان نظام ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۲۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 23October 2020

نیروهای مسلح مقتدرانه در مقابل دشمنان و معاندان نظام ایستاده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی و دریابانی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) از تلاش و جدیت فرمانده انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در استان قدردانی کرد.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان انتظامی استان مازندران گفت: شما سربازان امام زمان (عج) و ولایت هستید و بفرموده رهبری معظم انقلاب، نیروی انتظامی خدمتگزار است و وظیفه برقراری نظم و امنیت و مبارزه با عوامل ناامنی را برعهده دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه برجسته‌ترین مصداق خدمتگزاری؛ حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است، افزود: در این شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام بدنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور هستند تا امنیت جامعه را سلب کنند، یکی از نهادها و دستگاه‌های متولی برقراری نظم و امنیت، نیروی انتظامی است که وظیفه سنگینی برعهده دارد.

وی نمونه بازر این اقدامات ددمنشانه دشمنان و معاندان نظام را دوران حکومت حضرت علی (ع) دانست و افزود: در آن دوران نیز معاویه و بنی‌امیه با اعزام گروهی افراد مشرک با یورش به منازل مردم و قبیله‌ها سعی داشته‌اند تا حکومت علی (ع) را در بین مسلمان ناکارآمد جلوه دهند.

محمدی لائینی افزود: امروزه نیز دشمنان نظام و استکبار جهانی غرب با استفاده از گروه‌های معاند نظام به عنوان خط آتش با انجام اقدامات خرابکارانه و راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی و آموزش و سازماندهی این گروه‌ها سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه دارند.

وی تاکید کرد: باید با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی اقدامات پیش دستانه را در دستور کار خود قرار دهند تا قبل از هرگونه اقدامات خرابکارنه و اغتشاشات توطئه‌ها آنان را در نطفه خفه کرد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت متاسفانه مردم از نیروهای مسلح هراس و ترس داشتند و عوامل بیگانه و خارجی از این قدرت نیروهای مسلح به نفع خود استفاده می‌کردند، افزود: پس از انقلاب اقتدار نیروهای مسلح در مقابله با دشمنان و معاندان نظام و رافت اسلامی برای مردم و دوستداران نظام و ولایت تغییر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید همه ظرفیت‌های نظام در اختیار تعالی کشور و مردم قرار گیرد، افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و ما باید در خدمتگزاری به این مردم همه تلاش‌ها و زحمات خود را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس اسلامی یک نعمت الهی است و از اجر و پاداش اخروی بهره‌مند خواهید شد، افزود: باید به پاس این نعمت الهی، شکرگزار خداوند باشید چرا که در لباس مقدس نیروی انتظامی ناصر دین و خدمتگزار به مردم مومن و انقلابی هستید.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدای خان‌طومان در ساری، از حضور موثر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت این مراسم و همچنین تشییع پیکرهای پاک این شهدا در شهرستان‌های استان قدردانی کرد.

تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و تجدید میثاق با رهبری

سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران نیز هدف از این دیدار را تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا و تجدید میثاق با رهبری دانست و افزود: افتخار نیروی انتظامی در تراز انقلاب حرکت در مسیر رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در گزارشی به تشریح اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف ماموریتی از جمله مقابله با عوامل ناامنی در سطح استان، برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با سرقت‌های خرد و مبارزه با موادمخدر پرداخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برخی مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها با توجه به حجم بالای ماموریت‌ها در سطح استان از کاهش 16 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی و افزایش 30 درصدی کشفیات جرایم در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها