شهید روح‌الله سپهوند:

خواهرانم با حجاب خود مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها بزنید

شهید روح‌الله سپهوند در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهرانم سنگر شماها حجاب است و با حجاب خود مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها بزنید.
کد خبر: ۴۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۰ - 29October 2020

خواهرانم با حجاب خود مشت محکمی به دهان ابر قدرت‌ها بزنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهدا گوهرهای پاک انسانیت و چراغ هدایت جامعه هستند. در لابه‌لای یادداشت‌ها، وصیت‌نامه‌ها و دست‌نوشته‌های‌ به یادگار مانده از این کبوتران خونین بال، معارف عمیقی نهفته است که با تدبر در آنها به بینش عمیق آنها نسبت به وحدانیت خداوند، مرگ و زندگی پی می‌بریم.

در این راستا وصیت‌نامه شهید «روح الله سپهوند» در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحیوه الدنیا الا قطع الغرور

این که دنیا جز فریب و غرور چیزی نیست.

وصیتم به تو است ای برادر پاسدار: ای نور چشمان امام ای سرباز امام زمان (عج)! برادر عزیزم نکند خدای نکرده دل امام را برنجانی، نکند با کردار و اعمالت امام زمان (عج) را از خودت ناراحت کنی. بدانید که دنیا محل امتحان است محل کشت است و در روز محشر باید نتیجه آن را ببینی. آن کس بدبخت است که در روز قیامت خداوند نتیجه کردارش را به دست چپ او بدهد پس چه باید کرد که امام زمان (عج) از ما راضی باشد؟ معلوم است اطاعت از فرمان کتاب قرآن کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم.

بلی عزیزان حرف‌های امام را به دل پذیرا باشید توجه کنید به فرمان امام گروه گرائی نکنید! باند بازی نکنید! شما باید به  فرمان خدا که امام می فرماید عمل نمائید.

دسته بازی در سپاه درست نکنید و جز هیچ دسته و گروه در میان مردم نباشید که دیگران هم از این رفتار شما سوءاستفاده کنند. مسائل سپاه را به بیرون نکشانید و یا مسائل خانواده را به سپاه نکشانید! سعی کنید با مردم خوش رفتار باشید.

یک پاسدار باید درسش را از حسین (ع) بیاموزد جبهه‌ها را گرم نگه دارید. این جنگ همان جنگ رسول خداست با ابوسفیان، این جنگ همان جنگ حسن (ع) است با معاویه و علی (ع) است با منافقین، این جنگ همان جنگی است که حسین (ع) با یزید در صحرای کربلا کرد و حسین (ع) بهترین ارمغان و هدیه را برای ما به جا گذاشت، آن هم شهادت است.

در این زمان ما هم دنبال فرزند حسین (ع) راه می رویم و به او اقتدا می‌کنیم چون راه امام ما راه حسین (ع) است و می‌گوییم حسین جان اگر در کربلایت نبودیم الان در کربلای ایران داریم می‌جنگیم و به ندای تو لبیک می‌گوییم و خداوند را شکر می‌کنیم که چنین توفیقی عنایت فرمود که در این زمان باشیم و علیه دشمنان اسلام بجنگیم.

آری برادران عزیز، ما هرکجا برویم آخر مرگ به سراغمان می‌آید پس چه بهتر قبل از اینکه مرگ به سراغ ما بیاید ما دنبال او برویم و او را در آغوش بگیریم آن هم مرگ سرخ که علی (علیه السلام) آن را شیرین‌تر از پستان مادر و قاسم (علیه السلام) آن را شیرین تر از عسل تشبیه می‌کنند و عزیزان ما آن را سعادت و آرزوی خود می‌دانند برای یک پاسدار در بستر مردن ننگ است.

سرباز امام زمان باید در خون خود غلطان شود. به پست و مقام نچسبیده که آن همه رفتنی هستند چه کسی در پشت میزها مانده است که ماها بمانیم.

این حقیر افتخار می‌کنم و خدا را شکر می‌گویم که چنین سعادتی به بنده اش عنایت فرموده در میان سربازان امام زمان (عج) باشم و به فرمان امام لبیک گویم و به جبهه‌ها آمدم. به جایی آمدم که رحمت خدا برآن نازل می‌شود و یک لحظه آن را به تمام دنیا نمی‌دهم اگر قدرش بدانم.

از برادران عزیزم می‌خواهم مواظب مادرم باشید. شما او را دلداری کنید چون راهی که من انتخاب کرده‌ام راه حسین (علیه السلام) است راه علی اکبرهاست برای من افسوس نخورید که تنها راه اسلا م همین است و آرزوی من بوده است از خواهرانم می‌خواهم که صبر داشته باشید. سنگر شماها حجاب است و با حجاب خود مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها بزنید.

خدایا هدایتم کن زیرا میدانم که گمراهی چه راهی است. خدایا راهنمایم باش زیرا می‌دانم هرکس که شیطان راهنمای  اوست به چه بلایی می‌رسد.

خدایا از غرور و خودخواهی نجاتم ده. خدایا پستی دنیا و ناپایداری روزگار را در نظرم جلوه‌گر ساز تا فریب زرق و برق دنیا را نخورم. خدایا کمکم کن تا غیر از تو دل به کسی نبندم. خدایا من بنده کوچک تو هستم نظر لطفی به بنده گنهکار نما و او را قبول کن. خدایا پر کاهی هستم در مقابل طوفان‌ها به من دیده‌ای با بصیرت ده تا غیر از تو کس دیگر را نبینم.

خدایا بارهاست که این وصیت را از نو نوشته‌ام و دوستانم یک به یک رفتند. خدایا نکند که بار دیگر برگردم و از نو قلم بردارم و چیزهای دیگری بنویسم.

خدایا دیگر طاقت دیدن شهادت عده دیگر از عزیزان را ندارم. پنج سال است که دنبال تو می‌دوم ولی تو مرا قبول نمی‌کنی.

می‌دانم که گناهکار هستم هنوز به آنجا نرسیدم. ای خدا به لطف و کرمت مرا بپذیر در خانه ات را می‌زنم در را به روی بنده ی گناهکارت باز کن. خدایا توفیقی عنایت فرما تا در کنار حسین (علیه السلام) باشم چون عشق و علاقه زیاد به حسین (ع) دارم و هرچه دارم از مقام آن بزرگوار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار