رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تبریز عنوان کرد؛

بدون وحدت، همه دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین می‌رود

«سعید اوحدی» گفت: هدف اصلی امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، حفظ وحدت و انسجام ملی بوده و امروز همه باید در این راه تلاش کنند، زیرا بدون وحدت، همه دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین می رود.
کد خبر: ۴۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 27October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید کشور در بدو ورود به تبریز با حجت‌الاسلام «مهدی عالی» جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

اوحدی در این دیدار اظهار داشت: هدف اصلی امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، حفظ وحدت و انسجام ملی بوده و امروز همه باید در این راه تلاش کنند، زیرا بدون وحدت، همه دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین می‌رود.

وی دوران اسارت را از دوره‌های خاص دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: دوران اسارت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برهه ای ویژه از این مقطع تاریخی است که در آن، جوانان ایران اسلامی به بهترین شکل ممکن وحدت را در بین خود به نمایش گذاشتند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خاطراتی از «حجت الاسلام ابوترابی فرد» در دوران اسارت، گفت: وی همواره به موضوع وحدت بین اسرا تاکید می کرد، آن را لازمه موفقیت می دانست و حتی در پاره ای از سخنان خود وحدت را از عبادات واجب تر می دانست.

اوحدی، ادامه داد: در دوران اسارت که تفکرات گوناگونی در بین فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح وجود داشت، اگر وحدت و انسجام حفظ نمی‌شد، دشمن بر ما غلبه می‌کرد.

وی در پایان خدمت به خلق را از دیگر تاکیدات حجت الاسلام ابوترابی فرد دانست و خاطرنشان ساخت: راز آفرینش خدمت به مردم و خلق خدا بوده و نگرش وی همواره راهگشای اسرا بود و امروز نیز همین اصل باید در جامعه حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار