عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس:

جدیت قوه قضاییه در بررسی مشکلات بازار سرمایه/ صدور دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع بود

محسن علیزاده گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.
کد خبر: ۴۲۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 28October 2020

جدیت قوه قضاییه در بررسی مشکلات بازار سرمایه/ صدور دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس در گفت‌وگویی با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رییس قوه قضاییه اظهار داشت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان طی هفته گذشته گفت: این دستورالعمل در کنار دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه کمک می‌کند تا تخلفات و مشکلات در این بازار به حداقل برسد.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس امری مناسب و مطلوب است.

علیزاده تاکید کرد: اقدام رییس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها