استاندار کرمان خبر داد؛

تصویب ۱۲۸ برنامه در سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»

محمدجواد فدایی گفت: برنامه‌های سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در قالب ۱۲۸ برنامه و به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ - 28October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی استان کرمان که امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‎های سالگرد شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» از هشت الی 18 دی و به مدت 10 روز اجرا می‎شوند.

حجت‌‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز بیان کرد: زیرساخت‌های لازم در گلزار شهدا و شهر کرمان تدوین و در برنامه‌ها دیده شده است و در سالگرد سردار سلیمانی برای پنج محیط دانشگاه، آموزش و پرورش، مساجد، حوزه‌های علمیه و خانواده باید فعالیت‌ها دیده شوند.

در ادامه این نشست سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله کرمان نیز با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های مکتب سپهبد شهید قاسم سلیمانی و نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت در مجامع بین‌المللی عنوان کرد: در راستای مکتب شهید سلیمانی پنج ستاد در سطح کشور تشکیل شده که شامل ستاد کرمان به عنوان زادگاه و مزار شهید، ستاد تهران، ستاد بسیج با 30 استان، ستاد جبهه مقاومت و ستاد بین‌المللی است.

وی ادامه داد: در استان کرمان 16 کارگروه فعال است و با کمک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان برای سالگرد سپهبد سلیمانی در مدت 10 روز برنامه‌ریزی شده و این پیشنهادات به کل کشور ابلاغ شده است.

سردار معروفی افزود: این برنامه‌ها از هشتم دی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز می‌شود و اجلاسیه نهایی در کرمان خواهد بود و تمام برنامه‌ها با شرایط کرونایی تدوین شده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها تجمیع و یا ادغام شده‌اند، گفت: سردار سلیمانی نگاه جهان اهل سنت را به انقلاب اسلامی و شیعه تغییر داد و لذا برنامه تقریب مذاهب با مدیریت کامل انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب 65 نماد حاج قاسم در فضاسازی شهری خواهیم داشت که مکتب شهید بزرگوار به عنوان جریانی انسجام‌بخش مشاهده شود.

سردار معروفی گفت: استان کرمان در جریان مکتب حاج قاسم و سالگرد شهادت ایشان با جان و دل پای کار آمده که آبرویی برای نظام، کشور و مردم ما رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار