امام جمعه الیگودرز:

هدف از اسلام‌ستیزی سران فرانسه، انحراف افکار عمومى از خیانت‌ها به فلسطین است

حجت‌الاسلام مهدی سرلک گفت: سران فرانسه با رویکرد اسلام‌ستیزانه بر آن هستند تا مسأله هتاکى به مقدسات اسلامى را به اولویت جهان اسلام مبدل سازند تا با انحراف افکار عمومى کشورهاى اسلامى از خیانت‌هاى برخى سران عرب به فلسطین و جلوگیرى از طغیان مردمى علیه این حاکمان، مسأله مقابله با رژیم صهیونیستى را از اولویت کشورهاى اسلامى خارج سازند.
کد خبر: ۴۲۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ - 30October 2020

هدف از اسلام ستیزی سران فرانسه، انحراف افكار عمومى  از خیانت‌هاى سران عرب به فلسطین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الیگودرز که به‌صورت مکتوب از طریق فضای مجازی منتشر شد، آورده است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

مقابله با کرونا تلاش مضاعف همگانی و ابتکارات جدید می‌طلبد، که این مهم از نیرو‌های مؤمن، جوان و انقلابی بر می‌آید. دعا، توسل و استغفار، اصل و روح و جان همه کارهاست. باید به معجزه استغفار و دعا و توسل بیشتر ایمان بیاوریم. اولویت جامعه، حفظ انسجام درونی و اتحاد ملی است. انتقاد‌های بی‌پروا و مصادیقی، به دیواره وحدت ملی، ضربه وارد می‌آورد. این «انذار پیامبرگونه» مقام معظم رهبری، باید به سالم‌سازی فضای سیاسی کشور تا انتخابات ۱۴۰۰ و پس ازآن ادامه یابد. همه گروه‌ها و شخصیت‌ها باید به این توصیه هشداردهنده حضرت آقا به چشم یک امر واجب شرعی بنگرند. مسئولان ارشد و میانی باید قدر این حمایت بهنگام رهبری عزیز را بدانند و به تلاش مضاعف، مدیریت جهادی و تصمیم‌گیری‌ها و اجرا‌های سنجیده و هوشمندانه و گره‌گشا روی آورند و فرصت خدمت به مردم عزیزمان را غنیمت بشمارند.

استیضاح جریانی مقدّم بر استیضاح فردی

استیضاح رئیس جمهور قبل از آنکه خواسته چاره اندیشان منفعل باشد، خیلی قبل‌تر با تاکتیک استعفاء رئیس جمهور از سوی جریان فتنه مطرح شده بود و ناگفته پیداست نتیجه عملی استعفاء و استیضاح، یکی و آن پروژه بی‌دولت‌سازی و خلاء حاکمیت اجرایی است. اما چاره فعالانه و منطقی این مسئله، استیضاح جریانی به جای استیضاح فردی است که چند سال پیش رهبر معظم انقلاب در سال ۹۴ تصریح کردند: «باید مقابل جریان غیر انقلابی داخل نظام ایستاد.»

در حقیقت، خروجی استیضاح فردی در این شرایط چیزی جز پروژه «دولت بی‌سر» نیست که آمریکا و متحدانش با هدف تنش‌آفرینی و ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی برای سه کشور ایران، لبنان و عراق تهیه کرده و اجرای آن را از چند ماه قبل کلید زده‌اند؛ اما خروجی استیضاح جریانی، نسخه درمان‌گر «دولت جوان حزب‌اللهی» است.

اسلام‌ستیزی مکرون؛ خواب آشفته رهبری اروپا

دولت فرانسه با رویکرد اسلام‌ستیزانه سعى دارد در کنار معرفى خود به‌عنوان نماینده راست افراطى در اتحادیه اروپا، اسلام‌ستیزى را ابزار تقویت جایگاه خود در این اتحادیه کند.

فرانسه، همواره نقش مکمل را در سیاست‌هاى آمریکا ایفا کرده در قبال روند سازش نیز همان رویکرد را تکرار کرده است. اکنون، سران فرانسه با رویکرد اسلام‌ستیزانه بر آن هستند تا مسأله هتاکى به مقدسات اسلامى و مقابله با اسلام‌ستیزى فرانسوى را به اولویت جهان اسلام مبدل سازند تا با انحراف افکار عمومى کشورهاى اسلامى از خیانت‌هاى برخى سران عرب به فلسطین و جلوگیرى از طغیان مردمى علیه این حاکمان، مسأله مقابله با رژیم صهیونیستى را از اولویت کشورهاى اسلامى خارج سازند؛ بنابراین اهانت به ساحت مقدس رسول اعظم (ص) که عصاره همه انبیاء و مظهر همه خوبی هاست، در واقع توهین به همه ادیان و مذاهب محسوب می‌شود، فلذا این اقدام نابخردانه دولت فرانسه برای همیشه تاریخ به شدت محکوم است.

تقدیر از مردم، مسئولین و رسانه‌ها

با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در الیگودرز لازم است ضمن تقدیر مجدد از کادر درمان، از اقدامات خوب فرماندار محترم و اعضای شورای تامین، شهرداری، نیرو‌های نظامی و انتظامی، ادارات ذی ربط و اصحاب رسانه تشکر و از همراهی مردم عزیزمان خصوصا اصناف محترم که با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، نهایت همکاری را با مسئولین دارند قدردانی می‌کنم و مجددا از همه مردم درخواست دارم که جهت حفظ سلامت خود و خانواده‌های عزیز بیش از پیش هشدار‌ها را جدی گرفته مخصوصا از برپایی و شرکت در مجالس عروسی و ترحیم خودداری نمائید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار