رحمانی فضلی مطرح کرد:

رضایتمندی مردم، دستاورد استفاده از ظرفیتهای واقعی کشور

وزیر کشور گفت: دستاورد استفاده از ظرفیتهای واقعی کشور رضایتمندی مردم و عدالت و برابری در کشور است.
کد خبر: ۴۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 03March 2015

رضایتمندی مردم، دستاورد استفاده از ظرفیتهای واقعی کشور

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، همایش ملی الگوی توسعه پایدار و متوازن منطقه ای،  صبح امروز (سه شنبه) با سخنان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل این وزارتخانه آغاز به کار کرد.

رحمانی فضلی در جلسه صبح امروز این همایش دو روزه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش، نقش آفرینی استانها در قالب الگوی توسعه متوازن مناطق کشور بر اساس ایجاد عدالت و برابری در توزیع امکانات و منابع کشور است، گفت: این آمادگی در وزارت کشور وجود دارد که ظرف مدت یک سال، تعدادی از استانها را از نظر مالی و توانمندی منطقه ای تقویت و اداره کرده و در برنامه پنج ساله کل کشور را به این مسیر سوق دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه جدی به موضوع توازن پایدار در مناطق مختلف کشور برای کاهش تمرکز در مرکز کشور و چند استان برخوردار و کاهش آسیب های ناشی از آن افزود: روح اصلی حاکم بر اجرای الگوی توسعه پایدار در کشور، مشارکت مردم و شناخت توانمندی های واقعی کشور است.

وزیر کشور همچنین محورهای اصلی سیاستهای کلان این طرح را توسعه منابع انسانی، توجه به یکپارچگی ملی، تقویت بازدهی اقتصادی، دستیابی به تعادل و توازن منطقه ای و سامان بخشی مناسب اعلام کرد و تصریح کرد: دستاورد استفاده از ظرفیتهای واقعی کشور رضایتمندی مردم و عدالت و برابری در کشور است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار