رحمانی فضلی:

باید کشور را برای دو حالت توافق هسته ای و یا مقاومت بر وضع موجود آماده کنیم

وزیر کشور گفت: باید با درک درست از شرایط کنونی، کشور را برای هر دو حالت یعنی توافق جامع هسته ای و یا استقامت و مقاومت برای ادامه وضع موجود آماده کنیم.
کد خبر: ۴۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ - 04March 2015

باید کشور را برای دو حالت توافق هسته ای و یا مقاومت بر وضع موجود آماده کنیم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم اختتامیه همایش ملی الگوی توسعه پایدار و متوازن منطقهای ضمن ابراز رضایتمندی از مجموعه مباحث ارائه شده به این همایش گفت: آنچه در این مرحله برای ما حائز اهمیت و توجه است، تغییر رویکردی است که بایستی در این زمینه در کشور بوجود بیاید و قطعا با درک و تفاهم بیشتر اجرای این موضوع از شرایط بهتر و مطلوب تری برخوردار خواهد شد.


وی در ادامه، اجرای الگوی توسعه پایدار و متوازن در کشور را امری قطعی و ضروری دانست و با اشاره به اینکه بایستی با صبر و بردباری و اقناع سازی، زمینه را برای عملیاتی کردن این موضوع فراهم کنیم، افزود: در دولت تدبیر و امید با درک مشترک از ضرورت اجرای این طرح برای همگرایی تمامی دستگاه ها و سازمانها تلاش های زیادی صورت گرفته است.

وزیر کشور با انتقاد از تعاملات فعلی کشور در بحث هایی چون برنامه ریزی بودجه، اداری و مالی، بر لزوم دقت برای عبور از شیوه سنتی به وضع مطلوب تاکید کرد و گفت: تلاش ما بایستی بر این مبنا باشد که تا مقطع ارائه برنامه ششم به مجلس بتوانیم در ابعاد نظری و عملی، برنامه ای مدون و قابل دفاع و ارائه داشته باشیم؛ سند راهبردی همه جانبه که بتواند به همه آراء و نظرات پاسخ دهد.

رحمانی فضلی، گام دوم در اجرای توسعه پایدار و متوازن را ارائه سند عملیاتی برای تمام سطوح برشمرد و افزود: شرایط فعلی کشور در مسیر منطقی و عقلانی پیش می رود و ما بایستی با درک درست از شرایط کنونی، کشور را برای هر دو حالت یعنی توافق جامع هسته ای و یا استقامت و مقاومت برای ادامه وضع موجود آماده کنیم.

وزیر کشور در پایان از دبیرخانه همایش خواست تا ادامه مطالعات و پژوهشها و همچنین ارائه الگو های عملی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار