رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب؛

۲ مادر در تکاب به فرزندان شهیدشان پیوستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب گفت: مادر شهیدان «دشتی» و مادر شهید «جعفری» امروز دعوت حق را لبیک گفتند.
کد خبر: ۴۲۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ - 31October 2020

۲ مادر در تکاب به فرزندان شهیدشان پیوستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سعید محمدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مادر شهیدان «سیف‌الله» و «حبیب‌الله دشتی» و مادر شهید « فتح‌الله جعفری» به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفتند و به فرزندان شهید خود پیوستند.

وی افزود: بانوی فداکار ماه‌زر حسین‌زاده مادر شهید جعفری پس از ۴۰ سال صبر و بردباری و بانوی فداکار «آمنه خالصی» مادر شهیدان دشتی پس از ۳۶ سال استقامت در فراق فرزندان خود در سنین ۸۵ و ۸۰ سالگی به دیدار حق شتافتند و صبح امروز در وادی رحمت و گلزار شهدای تکاب در خاک آرمیدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب بیان‌کرد: «شهید سیف‌الله دشتی» به عنوان یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سال ۱۳۶۳ در منطقه عملیاتی باشبرات تکاب حین درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شد و برادر بسیجی وی شهید حبیب‌الله دشتی نیز سال ۱۳۶۷ در منطقه سردشت حین دفاع از میهن اسلامی همزمان با دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

وی ادامه‌ داد: شهید «فتح‌الله جعفری» نیز از اولین شهدای شهرستان تکاب بود که در لباس مقدس سربازی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سال ۱۳۵۹ در مسیر پسوه - ارومیه به جمع شهیدان والامقام کشورمان پیوست.

محمدی اظهار داشت: آیین تدفین و خاکسپاری این مادران شهدا با اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار