رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیر:

آمریکا در آستانه جنگ داخلی است

مصطفی فخرایی با بیان اینکه امروز آمریکا در آستانه جنگ داخلی است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» همیشه زنده است.
کد خبر: ۴۲۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 03November 2020

آمریکا بر سر انتخابات در آستانه جنگ داخلی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مصطفی فخرایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر در همایش استکبارستیزی که به صورت مجازی از مزار شهدای گمنام بندر دیر برگزار شد اظهار داشت: امروز در تاریخ کشور ما روزی به یادماندنی است و هیمنه و قدرت آمریکا شکست و عزت ملت ایران زنده شد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در آستانه جنگ داخلی است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» همیشه زنده است و ملت بزرگ ایران همزمان محکم و قاطع «مرگ آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهد و این شعارها را فراموش نخواهیم کرد.

فخرایی افزود: ما امروز در جنگ اقتصادی هم قرار داریم و از همه مسؤولین می‌خواهیم مجاهدانه حاضر شوند و امید به خارج نداشته باشند و در بعد اقتصادی در صحنه و یاری‌گر ملت باشند تا از این مرحله مهم تاریخی نیز عبور کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر اضافه کرد: نتیجه انتخابات آمریکا هرچه باشد برای ما فرقی نمی‌کند و سگ زرد برادر شغال است.

وی تأکید کرد: ملت ما در مقابل آمریکا فرهنگ مقاومت را در پیش گرفته و در کنار ولایت‌فقیه و رهبری فرزانه انقلاب تا نتیجه نهایی به پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار