مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان:

بیش از 9 هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان گیلان توزیع می‌شود

سرهنگ پاسدار «احمد ابراهیمی» با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات بیش از 9 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان گیلان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ - 04November 2020

اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «احمد ابراهیمی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان صبح امروز (چهارشنبه) با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان اظهار داشت: در این مرحله از رزمایش مواسات بیش از 9 هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان گیلان توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ارزش کلی این بسته‌ها را حدود 2 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در مرحله سوم از این رزمایش که همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) آغاز شد، قرار بود تعداد هشت هزار بسته کمک معیشتی را به‌ نیت هشت شهید استان بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی  با اشاره به مشارکت ستودنی مردم و خیران گیلانی در رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: این تعداد بسته‌های کمک معیشتی در مرحله سوم از این رزمایش با همت سپاه قدس گیلان و خیران گیلانی تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه توزیع بسته‌های کمک‌ معیشتی بین نیازمندان در سطح شهرستان رشت آغاز شده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی به‌همت خیران و سپاه تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کمک به آزادسازی زندانیان دارای جرائم غیرعمد و کمک به اشتغال افراد و طرح ازدواج آسان در سومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان لحاظ شده است ،خاطرنشان کرد: امیدواریم در این حوزه نیز با کمک مردم، هیئت امنا، گروه‌های جهادی و مساجد موفق عمل کنیم.

در مراحل اول و دوم رزمایش مواسات در گیلان بیش از 261 هزار بسته کمک معیشتی، 120 هزار بسته بهداشتی و 15 هزار بسته آموزشی با ارزش بیش از 90 میلیارد تومان بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان گیلان توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار