عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی

ابراهیم رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی، گفت: شک نکنید که اگر مسئولین ما جهادی بودند وضع جامعه بهتر از شرایط کنونی بود.
کد خبر: ۴۲۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 04November 2020

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» امروز در نشست گروه جهادی افسران ولایت اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مهمی را در محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازهای نیازمندان دارند و حمایت لازم از این گروه‌ها باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی از طرح‌هایی که به نفع مردم است با جدیت دفاع می‌کنیم، گفت: در مجلس دنبال طرح‌ها و برنامه‌هایی خواهیم بود که تحقق عدالت را فراهم می‌سازند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از این فرصتی که در اختیار داریم به نفع مردم و برای بهبود وضعیت زندگی مردم استفاده خواهیم کرد و اصلاً دنبال رفتارهای انتخاباتی نیستم و نگران این نخواهم بود که دوره بعد رأی بیاورم یا نه.

وی حمایت از نیروهای جهادی و انقلابی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: هر جایی که کار در دست نیروهای جهادی و انقلابی بوده به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم و شاهد تحول در آن حوزه‌ها هستیم.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی اضافه کرد: شک نکنید که اگر مسئولین ما جهادی بودند وضع جامعه بهتر از شرایط کنونی بود.

وی با بیان اینکه همیشه خود را در کنار و همراه نیروهای جهادی می‌بینم، تصریح کرد: یکی از حوزه‌هایی که نیروهای جهادی باید مد نظر داشته باشند، فضای مجازی است و باید در حوزه فرهنگ نیز کار جهادی انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر تقویت تولید محتوا برای فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دشمن با همه ابزار و ظرفیت‌ها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حاضر شده است و ما نیز باید وضعیت فضای مجازی و حوزه فرهنگ را ساماندهی و تقویت کنیم.

وی خواستار تلاش گروه‌های مجازی برای فعالیت بیشتر و بهتر و تولید محتوا برای فضای مجازی شد و ادامه داد: گروه‌های جهادی باید در فضای مجازی اردو بزنند تا دشمن فرزندان ما را از ما نگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها