رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

روحیه ایثارگری شهدای سلامت در خانواده‌های آن‌ها متبلور است

«سعید اوحدی» با تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، گفت: شهدای سلامت همه هستی خود را برای درمان و آرامش مردم در طبق اخلاص گذاشتند و وقتی امروز با خانواده‌های شهدای سلامت روبرو می‌شویم، روحیه صبر و ایثارگری این شهدا در آن‌ها متبلور است.
کد خبر: ۴۲۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 05November 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز (پنج‌شنبه) با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی»، خانواده شهید سلامت «دکتر محمد زارع جوشقانی» و مادر شهیدان «مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهدا فخر عالم هستند

وی در دیدار با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی»، سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های شهدا را به این خانواده شهید والامقام نیز ابلاغ کرد و اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با صبوری خود، سرمایه عظیمی ذخیره کردند و شهدا فخر عالم هستند و بر اساس روایات متعدد، خانواده خود را شفاعت خواهند کرد.

اوحدی با بیان این‌که شهدا برگزیدگان الهی هستند و زندگی دنیوی را رها کردند تا رضایت خداوند را حاصل کنند، به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و بیان داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند «کسی نمی‌داند که در کجا و در چه زمانی از دنیا می‌رود»، اما خداوند شهدا را انتخاب و زمان و مکان شهادت را تعیین فرموده‌اند.

روحیه ایثارگری شهدای سلامت در خانواده‌های آن‌ها متبلور است

روحیه ایثارگری شهدای سلامت در خانواده‌های آن‌ها متبلور است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، همچنین در دیدار با خانواده شهید سلامت، دکتر «محمد زارع جوشقانی» رییس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد، تصریح کرد: شهدا به اذن الهی به احوال شهادت آگاه بودند و آرزوی شهادت داشتند و شهدای سلامت نیز با جهاد و ازخودگذشتگی بی‌نظیر و مثال‌زدنی مسیر زندگی را در راستای ایثارگری و شهادت طی کردند.

وی افزود: دکتر «زارع» که خود برادر دو شهید بود، بازهم در جبهه مبارزه با ویروس کرونا حضور پیدا کرد تا در کنار بیماران باشند. این روحیه را در هیچ جای دنیا نداریم. ما در شرایط خاص تحریم دارو هستیم؛ بنابراین جهادی که وی در عرصه سلامت کرد، اهمیت بسزایی دارد و باید به خودمان تسلیت بگوییم که از چنین شهدایی دور هستیم.

روحیه ایثارگری شهدای سلامت در خانواده‌های آن‌ها متبلور است

اوحدی با تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، گفت: شهدای سلامت همه هستی خود را برای درمان و آرامش مردم در طبق اخلاص گذاشتند و وقتی امروز با خانواده‌های شهدای سلامت روبرو می‌شویم، روحیه صبر و ایثارگری این شهدا در آن‌ها متبلور است.

وی با اشاره به سخنان همسر شهید مدافع سلامت دکتر «محمد زارع جوشقانی» در این دیدار، گفت: خواسته خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، حفظ همدلی و همبستگی ملی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و تحقق این خواسته قدرشناسی از ایثارگری کادر درمانی است و باید توجه کرد در این راه الگوهای ماندگاری مانند شهید «زارع» که برادر دو شهید دفاع مقدس است، برای جامعه به یادگار مانده است که همگی باید قدردان زحمات و ایثار آن‌ها باشیم.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران توفیق الهی است

اوحدی همچنین به دیدار خانواده شهیدان «مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی» رفت و در این دیدار، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی است و وجود والدین معظم شهدا نعمت و موجب برکت است و جامعه اسلامی برای همیشه قدردان این عزیزان است. مسئولان به دعای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای خدمت به این عزیزان دریغ نورزند.

روحیه ایثارگری شهدای سلامت در خانواده‌های آن‌ها متبلور است

خاطرنشان می‌شود، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر، از این خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.  

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها