ورود قصه به ماجرای داعش در «فصل شب»

نویسنده سریال «فصل شب» گفت: داستان این سریال جاسوسی عاشقانه است و به جمع شدن نیرو‌های داعش و حضور نیرو‌های تکفیری می‌پردازد.
کد خبر: ۴۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 06November 2020

رحمانی: سریال «فصل شب» از «وفا» اکشن‌تر است/ورود قصه به ماجرای داعشبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «سعید رحمانی» نویسنده سریال «فصل شب» در خصوص این سریال اظهار داشت: این روزها مشغول بازنویسی سریال «فصل شب» در 40 قسمت هستم که امیدواریم تا کمتر از یک ماه آینده پیش تولید این سریال آغاز شود. در حال حاضر برای تغییراتی در حال مذاکره با سازمان صداوسیما هستیم.

این نویسنده همچنین بیان داشت: داستان این سریال جاسوسی عاشقانه است و در بین کارهایم شبیه به سریال وفا است، اما از وفا هیجانی تر و اکشن تر است. قصه ما به روز است و به جمع شدن نیروهای داعش و حضور نیروهای تکفیری می پردازد و جغرافیای سیاسی امنیتی منطقه نیز در قصه مطرح می شود.

رحمانی با اشاره به انتخاب کارگردان این سریال نیز گفت: هنوز کارگردان مشخصی برای این سریال انتخاب نشده است، گزینه هایی داریم اما هنوز قطعی نشده است.

وی درباره لوکیشن های این سریال نیز عنوان داشت: غیر از قسمت یک که در ایران می گذرد باقی قسمت ها در سوریه و لبنان روایت می‌شود. اما برای ضبط سکانس‌های سوریه به احتمال فراوان در ایران دکورسازی می‌کنیم.

نویسنده سریال «وفا» افزود: چند پیشنهاد نگارش سریال برای شبکه نمایش خانگی دارم که هنوز در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار