مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی:

ماموستا بیضاوی همواره در تحقق آرمان‌های انقلاب اهتمام جدی داشتند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در پی درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه پیامی تسلیتی صادر کرد و گفت: ماموستا بیضاوی عالمی جلیل‌القدر بود که در طول عمر گران خویش در تعالی وحدت شیعه و سنی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در آذربایجان‌ غربی تلاش وافری داشتند.
کد خبر: ۴۲۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ - 07November 2020

ماموستا بیضاوی همواره در تحقق آرمان‌های انقلاب اهتمام جدی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی در پیامی درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت ماموستا عبدالقادر بیضاو، امام جمعه اهل سنت ارومیه موجب تاثر و تاسف گردید.

ایشان عالمی جلیل‌القدر بودند که در طول عمر ارزشمند خویش در تعالی وحدت شیعه و سنی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در راه ترویج دین با تربیت شاگردان خدمت بزرگی را به اسلام ارزانی داشتند که فقدان چنین عالم بزرگی همواره در آذربایجان‌غربی محسوس خواهد بود.

اینجانب این مصیبت وارده را به مردم شهید پرور و قدرشناس استان آذربایجان‌ غربی به ویژه جامعه اهل سنت استان تسلیت گفته و از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها