تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام شهرستان مشکین شهر

جلسه هیات امنای شهدای گمنام بخش‌های «لاهرود»، «رضی» و «مرادلو» از توابع شهرستان مشکین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 08November 2020

تشکیل جلسه هیات امنای شهدای گمنام شهرستان مشکین شهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هیات امنای شهدای گمنام قبل از ظهر امروز (یکشنبه) در قالب جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و «محمود عباس زاده مشکینی» نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، «اکبر صمدی» فرماندار مشکین شهر ضمن اشاره به مقام والای شهدای گمنام اظهار داشت: حرم پنج شهید گمنام مشکین شهر احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و مردم از برکات معنوی شهدا بهره می برند.

صمدی افزود: ساخت و تکمیل هرچه سریع‌تر حرم شهدای گمنام بخش های لاهرود، رضی و مرادلو مطالبه عموم مردم این مناطق و به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و باید در این زمینه کاری اساسی صورت گیرد.

فرماندار مشکین شهر تأکید کرد: اعتبار لازم جهت تکمیل و بهره برداری از حرم های لاهرود، رضی و مرادلو در بودجه سال جاری شهرستان مشکین شهر در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم درصد بالایی از این مبلغ تأمین شده و در اختیار پیمانکاران حرم ها قرار گیرد.

«علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز گفت: شهرستان مشکین شهر در طول دوران دفاع مقدس، دارای بیشترین رزمنده و شهید می باشد که از این بابت بعد از شهرستان اردبیل رتبه دوم را در بین شهرهای استان دارد.

واحد با اشاره به اجرایی نشدن مصوبات قبلی هیات امنای شهدای گمنام و نبود آگاهی لازم برخی اعضای هیئت امنا نسبت به وظایف مندرج در آیین نامه ابلاغی افزود: تکمیل حرم شهدای گمنام بخش های شهرستان مشکین شهر نیازمند همت جدی و کار جهادی اعضای هیات های امنا به ویژه شهرداری ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها