رئیس جمعیت هلال احمر:

ارائه خدمت در مناطق محروم از نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی است

کریم همتی گفت: یکی از نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خدمات در مناطق محروم است که در میان همه خبر‌های بد این روز‌ها علی‌رغم تنگنا‌های مالی کشور سبب خوشحالی مردم این مناطق می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 08November 2020

ارائه خدمت در مناطق محروم از نعمت‌های نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «کریم همتی» رئیس جمعیت هلال احمر امروز در مراسم افتتاح سایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به افتتاح سایت هوایی جمعیت هلال احمر لرستان، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه خدمات در مناطق محروم است که در میان همه خبرهای بد این روزها علی‌رغم تنگناهای مالی کشور سبب خوشحالی  مردم این مناطق می‌شود.

وی با بیان اینکه بالگرد یکی از ابزارهای بسیار خوب در بحث کمک رسانی در بحران‌هاست افزود: حضور بالگرد اختصاصی در استان لرستان حلقه امدادی این استان را تکمیل می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشوربا بیان اینکه  امروز در کشور 21 فروند بالگرد در اختیار جمعیت هلال احمر است عنوان کرد:خوشبختانه پس از نیروهای مسلح جمعیت هلال احمر دارای بزرگترین ناوگان بالگردی است که علی‌رغم تحریم‌ها توانسته‌ایم از 8 فروند بالگرد زمین گیر شده جمعیت هلال احمر 3 فروند آنها را وارد مدار کنیم

       وی بیان کرد: جهت راه‌اندازی فاز اول سایت امداد هوایی استان لرستان بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده و همچنین  بیش از 100 میلیارد ریال کمک‌های امدادی و تجهیزات خودرویی دراختیار جمعیت هلال احمر  استان قرار داده شده است.

همتی با بیان اینکه اعتبار خرید یک بالگرد بیش از 4 هزار میلیارد ریال است گفت: اختصاص یک فروند بالگرد اختصاصی به جمعیت هلال احمر استان لرستان کمترین کاری است که بتوان در برابر عظمت و بزرگی مردم دیار زاگرس  و استان لرستان هدیه کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه استان لرستان در حوزه  امداد و نجات  جز استان‌های محروم کشور است و تنها استانی است که فاقد مراکز توانبخشی و داروخانه هلال احمر است در همین راستا امیدواریم با هم افزایی و هم فکری بخشی از مشکلات استان را رفع کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطر نشان کرد: طی جلسه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان قول مساعد دادند بحث داروخانه هلال احمر را طی هفته آینده انجام و با همکاری استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در آذر ماه مجوز نهایی احداث این داروخانه در مرکز استان  از کمیسیون 20 سازمان غذا و دارو بگیریم و همچنین با کمک خیران شاهد راه‌اندازی مراکز توان بخشی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط  خاص استان بیش از سایر استان‌ها بدهکار امدادگران استان لرستان هستیم اظهار داشت: خوشبختانه پس از 40 سال توانسته‌ایم  مشکل  بیمه امدادگران که دغدغه به حقی است را رفع کنیم  چرا که رفع  مشکل استخدام و بیمه امدادگران از اولویت‌های جمعیت‌های هلال احمر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها