استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت افزایش استقرار بالگرد در استان لرستان

سید موسی خادمی گفت: افزایش استقرار بالگرد در استان با توجه به موقعیت جغرافیایی لرستان ضروری است تا بتواند به مرکزی برای امدادرسانی به استان‌های همجوار نیز باشد.
کد خبر: ۴۲۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 08November 2020

ضرورت افزایش استقرار بالگرد در استان لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان ظهر امروز در مراسم افتتاح سایت امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان لرستان اظهار داشت: سایت امداد هوایی هلال احمر یکی از ضروریات در استان لرستان بود.

وی افزود: استان لرستان به دلیل شرایط جغرافیایی، جزء چند استان حادثه‌خیز قرار دارد که به خاطر وضعیت توپوگرافی، مستعد حوادث طبیعی زیادی از جمله سیل و زلزله است که مناطق کوهستانی و منطقه زاگرس عموما چنین مشکلاتی را دارند.

استاندار لرستان تصریح کرد: وجود این سایت و مرکز امداد هوایی، به عنوان یک مرکز برای اقدامات فوری و واکنش سریع برای مقابله با حوادث احتمالی در این استان و استان‌های مجاور استفاده خواهد شد.

خادمی عنوان کرد: همچنین امروز یک بالگرد در این مکان مستقر می شود اما با توجه به ظرفیت بیشتر انتظار می رود با تکمیل کار، امکانات و تعداد بیشتری از این بالگردها در استان لرستان مستقر شود.

وی بیان کرد: وجود بالگردها و امکانات و تجهیزات بیشتر سبب می شود تا استان لرستان به مرکزی برای امداد رسانی به استان های همجوار نیز تبدیل شویم.

استاندار لرستان گفت: ضروری است تا اعتبارات ملی به اندازی کافی برای تکمیل این برنامه اختصاص یابد تا نتیجه موثری داشته باشد. وجود اینگونه امکانات در استان باعث می شود تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای بتوان در کمترین زمان، خدمات قالب قبولی را به مردم ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار