مدیر عامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی خبر داد؛

اعلام آمادگی شرکت کویر تایر برای پیشبرد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت

مدیر عامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی از همکاری و مشارکت شرکت کویر تایر در خصوص پیشبرد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت خبر داد و گفت: این مجموعه رسالت خود را به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به خوبی ادا کرده است.
کد خبر: ۴۲۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 09November 2020

اعلام آمادگی شرکت کویر تایر برای پیشبرد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «سید محمد زینلی» مدیر عامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی امروز در دیدار با سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، به سخنی از امام خمینی(ره) اشاره و اظهار داشت: ایشان فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور نبود».

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: ایشان فرمودند؛ «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» لذا رسالت و وظیفه ما پاسداشت و زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر است.

مدیر عامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و تأکید کرد: این مجموعه رسالت خود را به جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به خوبی ادا کرده است.

زینلی از همکاری و مشارکت شرکت کویرتایر برای پیشبرد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت خبر داد و عنوان کرد: این مجموعه در جذب و به‌کارگیری فرزندان خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان دریغ نکرده است.

وی گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در راستای تقویت و توسعه فرهنگ دفاع مقدس و بسیج در این مجموعه ارائه داد و افزود: در ابتدای تأسیس و احداث این کارخانه، ۱۰ درصد از سهام شرکت به جامعه ایثارگری اختصاص یافت.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار تندیس چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مدیر عامل شرکت کویر تایر استان خراسان‌جنوبی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار