آمادگی بنیاد شهید برای تسریع در به نتیجه رسیدن وضعیت شهدای سلامت

«سعید اوحدی» از اعلام آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تسریع در به نتیجه رسیدن وضعیت شهدای سلامت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ - 09November 2020

آمادگی بنیاد شهید برای تسریع در به نتیجه رسیدن وضعیت شهدای سلامتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سومین نشست کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت، امروز (دوشنبه) با حضور «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده رئیس سازمان اداری و استخدامی و نماینده سازمان برنامه و بودجه، تشکیل و پرونده 20 شهید مدافع سلامت بررسی و به تأیید رسید.

«سعید اوحدی» در این نشست، ضمن تأکید بر لزوم تسریع در روند تشکیل و تکمیل پرونده شهدای سلامت، همکاری و همدلی بنیاد شهید، وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی به‌عنوان اعضای کمیته ملی تعیین مصادیق شهدای مدافع سلامت را در تسریع بررسی این پرونده‌ها مؤثر و لازم دانست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار خود با خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر «محمد زارع جوشقانی» برادر دو شهید و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی و رئیس فقید بیمارستان لبافی‌نژاد تهران اشاره و عنوان کرد: از این شهید بزرگوار چند فرزند پزشک و متخصص به یادگار مانده است، که انصافاً هم مانند پدر بزرگوارشان سرمایه علمی و هم یک خانواده فرهنگی و فهیم هستند.

وی دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های شهدای مدافع سلامت را مهم و مفید خواند و تأکید کرد: دیدار با خانواده این عزیزان می‌تواند موجب تجدید و تقویت روحیه بازماندگان باشد و هم برای مسئولان پیام‌های خوب و اثرگذار دارد که در این دیدارها از بازماندگان می‌آموزیم.

اوحدی ضمن اعلام آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تسریع در به نتیجه رسیدن وضعیت شهدای سلامت، گفت: با تدبیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی اندیشیدند و تعیین مصداق شهدای سلامت را به ستاد ملی مبارزه با کرونا محول کردند و بنابر دستورالعملی که در نشست قبل تصویب شد، مسیر هموارتر شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها