چهل‌سالگی سرو/ شهید «عبدالعلی صیدانلو»؛

قدرتمندانه حافظ انقلاب باشید

در فرازی از وصیت‌‎نامه شهید «عبدالعلی صیدانلو» آمده است: امت حزب الله، پرتوان و راسخ باشید، و قدرتمندانه حافظ انقلاب باشید. از سیاهی لشکر نهراسید که خداوند به ما وعده پیروزی داده است.
کد خبر: ۴۲۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 10November 2020

قدرتمندانه حافظ انقلاب باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «عبدالعلی صیدانلو»، وصیت‌نامه این شهید سرافراز را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «عبدالعلی صیدانلو» فرزند «عزت» دوم اردیبهشت ۱۳۴۴ در گلوگاه به دنیا آمد و در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ»

پروردگارا! از گناهانمان در گذر و زشتی کردار ما را بپوشان و هنگام جان سپردن ما را با نیکان محشور کن.

با خالصانه‌ترین سپاسها به درگاه خداوند متعال خدایی که خالق همه مخلوقات و صاحب روز جزاست و با صمیمانه‌ترین درودها و سلام بر ائمه اطهار (علیهم السلام) و درود بر شهدای اسلام و قرآن و سلام بر امت حزب الله.

خدایا! تو را سپاس می‌گویم که مرا چنین قدرتی عطا فرمودی تا بتوانم در جبهه‌ها حاضر شوم.

و سلام بر رهبر عزیز که اجانب از هر سو بر او حمله‌ور شدند و من با نثار خون و جان ناقابل خود یاریش می‌دهم و جای شکر باقی است که توفیق پیدا کردم، تا خدمت سربازی خود را که باز هم برای حفظ و حراست اسلام و قرآن است در جبهه‌ها بگذرانم و خود گواهی که تمام هدفم تو هستی.

امروز ما در جبهه‌ها با عشق به حسین (ع) می‌جنگیم، چون ما درس ایثار و شهادت و چگونه مردن را از مولا آموختیم. و به عشق او جبهه را گرم نگه داشتیم و باز هم جای آن دارد که برای حفظ انقلاب از جان و مال مایه بگذاریم. نباشد، خدای ناکرده شانه از بار سنگین انقلاب خالی کنیم به خدای احد و واحد قسم که در روز قیامت مسئولیم و در مقابل تمام شهدا روسیاه خواهیم شد، و اما این جنگ که ابرجنایتها بر ملت محروم ما تحمیل کردند تمام اهداف آنها شکست انقلاب و اسلام است، آنها از انقلاب از اسلام و از همین نماز و روزه‌های شما هراس دارند.

امت حزب الله! پر توان و راسخ باشید، و قدرتمندانه حافظ انقلاب باشید. از سیاهی لشکر نهراسید که خداوند به ما وعده پیروزی داده است. قدر امام عزیز را دانسته و پشتیبان ولایت فقیه باشیم. امامی که با رهبری پیامبر گونه‌اش ما را از منجلاب فساد و تباهی نجات داد، ما باید خودمان را بدهکار به انقلاب بدانیم، هر کس برای خود خطی درست نکند که باعث تضعیف اسلام شود، همه با وحدت کلمه جهت پیروزی نهایی انقلاب و جنگ، با گامهای استوار به پیش برویم و شما مردم قهرمان و شجاع گلوگاه همچنان قوی‌تر و کوشاتر از قبل باشید از همه شما طلب عفو دارم.

خدایا! تا مرا نیامرزیدی از عالم مبر، خدایا مرا به ولای علی (ع) و عشق به حسین (ع) بمیران. خدایا! بهترین و سعادتمندترین مرگی که رضای توست نصیبم بگردان.

خدایا! شهادت این فوز عظیم را نصیب حقیر بگردان. بارالها! هر چند گناهانی در خفا انجام دادم ولی تو به رحمانیت خود مرا عفو کن.

بارالها! اسلام و مسلمین را پیروز بگردان و لحظه آخر عمر امام حسین (ع) را بر بالین من بفرست.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار