جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

گروه‌های جهادی با روحیه مطالبه‌گری حمایت خیران را جلب کنند

حمیدرضا الله بداشتی گفت: با توجه به شرایط موجود می‌طلبد گروه‌های جهادی روحیه مطالبه‌گری داشته و برای رفع مشکلات مردم حمایت خیران و مشارکت مسئولان را جلب کنند.
کد خبر: ۴۲۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 11November 2020

گروه‌های جهادی با روحیه مطالبه گری حمایت خیران را جلب کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «حمیدرضا الله بداشتی» جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، عصر امروز در جلسه هم اندیشی تسهیل‌گران صندوق‌های قرض‌الحسنه و مجمع جهادگران بسیج سازندگی لرستان مهم‌ترین هدف و رویکرد گروه‌های جهادی بسیج سازندگی را خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی دانست و اظهارداشت: خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم یک توفیق الهی است.

وی مهم‌ترین گام در رفع مشکلاتی مانند اشتغال و اقتصاد مردم را تلاش برای تقویت و جهش تولید دانست و افزود: امروز مردم درگیر مشکل بیماری، معیشت و مسائل اقتصادی هستند و در این زمینه‌ها دچار تشویش شده‌اند از این رو همراهی بسیج، جهادگران، خیران برای گذر از این پیچ تاریخی ضرورت دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود می‌طلبد گروه‌های جهادی روحیه مطالبه‌گری داشته و برای رفع مشکلات مردم حمایت خیران و مشارکت مسئولان را جلب کنند.

وی به رهنمودهای معظم معظم رهبری مبنی بر حضور جهادگران و نیروهای انقلابی در میدان مبارزه با کرونا اشاره و عنوان کرد: در لبیک به ندای رهبری، رزمایش بزرگ کمک مومنانه ‌را تا ریشه‌کنی ‌کامل ‌کرونا و فقر ادامه می‌دهیم.

الله بداشتی با اشاره به اینکه با مشارکت ویژه گروه‌های جهادی، «نهضت ملی کمک‌های مومنانه» در سراسر کشور راه‌اندازی شد بیان کرد: 54 هزار پایگاه مقاومت خواهران و برادران در سراسر کشور در رزمایش‌های کمک مومنانه ورود پیدا کرده‌اند که هر پایگاه با داشتن تفکر استراتژیک و عملیاتی جزئی به مثابه کل است و می‌تواند آتش به اختیار عمل کند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مذکور نیازمندان و خیران را شناسایی و از سیستم‌های خدمت‌رسانی چهره به چهره با مردم استفاده کرده اند گفت: کمک‌های مردمی نیز عادلانه و هدفمند بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا بر محور کمک نهضت مومنانه توزیع می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه برای نوعروسان، کمک به آزادسازی زندانیان و تدارک طعام نمونه‌هایی از خدمات مردمی در مراحل اول و دوم کمک مومنانه نهضت ملی کمک‌های مومنانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها