امیرآبادی:

نصب یادمان شهدا در محله های قم اقدامی تحسین برانگیز است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از ۱۲ سردیس شهدای شاخص قم گفت: این اقدام بسیار تحسین برانگیز است و اعضای شورای اسلامی شهر باید برنامه‌ریزی لازم را انجام بدهند تا یادمان شهدا در همه محلات شهر نصب شود.
کد خبر: ۴۲۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ - 14November 2020

نصب یادمان شهدا در محله های قم اقدامی تحسین برانگیز استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد امیرآبادی» عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز در آئین رونمایی از سردیس ۱۲ شهید سرافراز استان که در سالن امام خامنه‌ای گلزار شهدا علی بن جعفر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: باید المان و یادمان شهدای استان در همه کوی و برزن استان نصب شود و هنگامی‌که جوانان عزیز در محله‌های قدم می‌زنند این آثار شهدا را مشاهده کرده و بدانند جوانانی با اهداف بلند جان خود را برای کشور و دین و ناموس فدا کردند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی از ۱۲ سردیس شهدای شاخص قم بیان کرد: این موضوع کار بسیار ارزشمند و شایسته و قابل‌تقدیری است، اعضای شورای اسلامی شهر باید برنامه‌ریزی لازم را انجام بدهند تا یادمان شهدا در همه محلات شهر نصب بشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با اقدامات به‌جا و منطبق با نیاز‌های فرهنگی باید تلاش کنیم همچنان شهدا الگوی نسل جوان جامعه باشد، ترویج فرهنگ دفاع مقدس در آینده نسل جوان مؤثر خواهد بود و باید شهدا را الگوی جوانان قرار بدهیم.

امیرآبادی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: از طرف مجمع نمایندگان استان از همه عزیزانی که لطف کرده و این برنامه‌ریزی را انجام دادند قدردانی و تشکر می‌کنم و ان شاءالله نصب المان شهدا در سطح شهر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار