فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

سردار مجید شجاع گفت: خانواده شهدا از بزرگترين افتخارات و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۴۲۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 14November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در حاشيه سفر سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی به شهرستان مرزی سرخس، وی با خانواده شهيد «محمدرضا بخردفرد» از شهدای اهل سنت و شهید «محمدرضا درویش‌‌زاده» ديدار و گفت‌وگو کرد.

سردار شجاع در ديدار با خانواده بخردفرد اظهار داشت: اگر ايثار و جانفشانی شهدا نبود، آرامش و امنيت امروز را نداشتیم. عزت و سربلندی ایران اسلامی در سايه از خودگذشتگی شهیدان محقق شده است.

فرمانده مرزبانی استان در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا از بزرگترين افتخارات و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند. ديدار با خانواده شهدا در قبال ايثار و فداكاری فرزندان آنان، كوچكترين كار ممكن و يك توفيق الهی ست. همه مسئولان موظف هستند در خدمت به خانواده معظم شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

وی در ديدار با مادر شهيد درویش‌زاده گفت: خانواده شهدا با تقديم فرزند عزیزشان در راه برقراری امنيت ايران اسلامی، تحکيم کننده‌ی نظام جمهوری اسلامی ايران هستند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان گفت: امنيت موجود در مرزهای ایران اسلامی مديون خون شهدا و غيرت مرزبانان جان برکف است؛ بر همین اساس تقدير از خانواده شهدا وظيفه‌ی اخلاقی و الهی ماست.

خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار