رئیس پلیس بین‌الملل ناجا:

مبارزه با جرایم بین‌المللی در گرو گسترش دیپلماسی پلیسی است

سردار شیرزاد با اشاره به همکاری پلیس بین‌الملل ناجا و قوه قضائیه گفت: مبارزه با جرایم بین‌المللی نیازمند شناخت محور‌های مشترک با هدف برخورد قاطعانه با متهمان بین‌المللی است.
کد خبر: ۴۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ - 15November 2020

همکاری‌های مشترک پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین الملل ناجا در افتتاحیه کارگاه آموزشی پلیس بین‌الملل ناجا ویژه مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه بر ضرورت شناخت محور‌های مشترک همکاری و توسعه روابط بین دو طرف تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به لطف خدای متعال، استرداد متهمان بین المللی به‌ویژه مفسدان اقتصادی، در سال جاری نسبت به سال گذشته از رشد بیشتری برخوردار بوده و پلیس بین الملل ناجا با نیروی هرچه بیشتر اقدامات خود را در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، ادامه خواهد داد.

سردار شیرزاد ضمن اشاره به دستاورد‌های پلیس بین الملل در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین المللی افزود: یکی از موانع مهم عدم استرداد متهمان بین المللی، تعارض قوانین کیفری بین المللی و موارد اختلاف سیستم‌های حقوقی قضائی بین کشورهاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با جرایم بین المللی و موفقیت در این زمینه، منوط به گسترش تعاملات دیپلماسی پلیسی با سایر کشور‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی کشور است.

در ادامه این کارگاه آموزشی، «علی بهادری جهرمی» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه از اقدامات پلیس بین الملل ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی تشکر کرد و استرداد مدیر عامل سابق بانک سرمایه به کشور را ویترین مبارزه با جرایم اقتصادی جمهوری اسلامی ایران دانست.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار