حداد عادل در اختتامیه جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس:

اهمیت کتاب سال دفاع مقدس به‌اندازه دفاع مقدس است

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: اهمیت رویداد کتاب سال دفاع مقدس به‌اندازه دفاع مقدس است؛ چراکه یک واقعه عظیم و افتخارآمیز در تاریخ کشور رخ داده که عظمت ملت ایران را در گذشته یادآوری می‌کند و برای آینده نیز یک سرمایه است.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 16November 2020

اهمیت کتاب سال دفاع مقدس به‌اندازه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در حاشیه آیین اختتامیه «هجدهمین دوره جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس» که امروز (دوشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران درخصوص اهمیت این رویداد مهم فرهنگی، اظهار داشت: اهمیت کتاب دفاع مقدس و رویدادهای مرتبط با آن به‌اندازه دفاع مقدس است؛ چراکه یک واقعه عظیم و افتخارآمیز در تاریخ کشور رخ داده که عظمت ملت ایران را در گذشته یادآوری می‌کند و برای آینده نیز یک سرمایه است.

ارزش کار نویسندگان کمتر از کار رزمندگان نیست

وی گفت: همه کسانی که برای به‌یادگار ماندن و فراموش نشدن ارزش‌های دفاع مقدس قلم می‌زنند و قدم برمی‌دارند، ارزش کار آن‌ها کمتر از کار رزمندگان در طول دفاع مقدس نیست.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خاطرنشان کرد: جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس با تشویق بهترین‌های کتاب، راه را برای بهتر شدن باز می‌کند و اهمیت پیدا می‌کند چراکه راه شهدا چراغ راهی است که ما می‌توانیم جلوی پای نسل جوان قرار دهیم و خودمان نیز متوجه باشیم که اگر امروز امنیت داریم و می‌توانیم کشور را اداره کنیم، همگی به برکت خون شهدا و فداکاری‌هایی است که انجام دادند.

حدادعادل تصریح کرد: به تمام نویسندگان و اهالی قلمی که آثارشان در این دوره انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس پذیرفته شده است، تبریک می‌گویم و امیدواریم آثار بیشتری را در آینده تولید کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار