گلعلی بابایی:

رسانه‌ها آثار برگزیده جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس را تبلیغ کنند

برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد به لزوم همراهی رسانه‌ها برای دیده شدن آثار برگزیده جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که رسانه‌ها کتاب‌های برگزیده شده این رویداد را به‌خوبی ترویج و تبلیغ کنند.
کد خبر: ۴۲۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ - 16November 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «گلعلی بابایی» نویسنده و برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد در آیین اختتامیه «هجدهمین دوره جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس» که امروز (دوشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ضمن تشکر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخاطر برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد مهم فرهنگی در شرایط شیوع کرونا، اظهار داشت: خوشحالیم که مجدداً چراغ جایزه انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس روشن شد.

وی عنوان کرد: جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع‌مقدس نوید و امیدی برای نویسندگانی است که در این زمینه قلم می‌زنند و انتظار دارند در این جشنواره‌ها آثارشان دیده شود.

برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد افزود: از داوران جایزه انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس نیز تشکر ‌می‌کنیم؛ چراکه آن‌ها انبوهی از کتاب‌ها را داوری کرده‌اند و حالا نتیجه زحمات آن‌ها در آیین اختتامیه به‌عنوان برگزیده معرفی می‌شود.

نویسنده کتاب «همپای صاعقه» خاطرنشان کرد: وظیفه نویسندگان و اهالی قلم بیان حقایق است؛ دفاع مقدس به قدری زیبایی و اتفاقات خوب در دل خود دارد که اصلاً نیاز به بزرگ‌گویی ندارد؛ لذا انعکاس این حقایق برای مردم ایران و جهان قابلیت ارائه دارد.

بابایی به لزوم همراهی رسانه‌ها برای دیده شدن آثار برگزیده جایزه بهترین کتاب دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در شرایطی که بخاطر شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های تبلیغی وجود دارد، انتظار داریم که رسانه‌ها کتاب‌های برگزیده شده این رویداد را به‌خوبی ترویج و تبلیغ کنند؛ چراکه این آثار، کتاب‌های شاخص دفاع مقدس هستند و لازم است به جامعه شناسانده شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار