چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بسیج زاییده فرهنگ ناب دفاع مقدس است

سردار «عباس یوسفی» گفت: بسیج زاییده فرهنگ ناب دفاع مقدس است و بی‌شک تمام اتفاقات و رخدادها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس هر کدام برگی از کتاب آموزشی فرهنگ بسیج است که باید توسط رزمندگان، پیشکسوتان و پژوهشگران این حوزه تدریس شوند.
کد خبر: ۴۲۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ - 17November 2020

بسیج زاییده فرهنگ ناب دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه‌ای به بررسی محتوای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: هفته بسیج اولین مناسبت مهم و ارزشی پیش روست که باید در برنامه‌ریزی‌هایش پیوست چهلمین سالگرد دفاع مقدس لحاظ شود.

وی افزود: بسیج زاییده فرهنگ ناب دفاع مقدس است و بی‌شک تمام اتفاقات و رخدادها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس هر کدام برگی از کتاب آموزشی فرهنگ بسیج است که باید توسط رزمندگان، پیشکسوتان و پژوهشگران این حوزه تدریس شوند.

یوسفی گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس تنها یک عنوان تقویمی و مناسبتی نیست بلکه یک جریان و راهبرد اساسی است که به مرز پختگی و بلوغ رسیده و وقت انتشار و تدریس آن به نسل‌های امروز و فرداست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: بحران کرونا و عدم برگزاری برنامه های فیزیکی در مناسبت‌ها نباید مانع تولید و انتشار محتوای غنی ما در حوزه دفاع مقدس شود بلکه باید از این تهدید به عنوان یک فرصت برای بهره بردن از فضای مطلوب رسانه‌ای و مجازی سود جست و جهان شمولی بیشتر و بهتری از طیف مخاطب را درگیر امورات فرهنگی و هنری دفاع مقدس کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار