مسئول سازمان بسیج سازندگی:

امروز در جنگ تمدن‌ها هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت برای انقلاب اسلامی است

سردار محمد زهرایی گفت: امروز در جنگ تمدن‌ها که بین تمدن نوین اسلامی و تمدن پوشالی غرب اتفاق افتاده همگرایی و هم‌افزایی بین نهادهای اداری و دستگاه‌های اجرایی مردم‌پایه با استفاده از توان حداکثری و همه ظرفیت‌ها یک ضرورت برای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 17November 2020

امروز در جنگ تمدن‌ها هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت برای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در روستای اتو سوادکوه اظهار داشت: امروز در جنگ تمدن‌ها که بین تمدن نوین اسلامی و تمدن پوشالی غرب اتفاق افتاده همگرایی و هم‌افزایی بین نهادهای اداری و دستگاه‌های اجرایی مردم‌پایه با استفاده از توان حداکثری و همه ظرفیت‌ها یک ضرورت برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز ما به عنوان یک مأموریتی که بسیج و سپاه تعریف کرده به عنوان جنگ و مقابله با فقر و محرومیت برای خودمان وظیفه تعریف کردیم که در امتداد دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در دل مردم با مشارکت مردم و خیرین و گروه‌های جهادی به سرانجام برسانیم.

سردار زهرایی ادامه داد: در این رابطه تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی و نهادها از جمله در حوزه تخصصی مثل آب و فاضلاب، منابع طبیعی، قنوات، زمینهای کشاورزی و مدارس منعقد شده و امروز این سالن چندمنظوره به نمایندگی از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی محرومیت زدایی سطح کشور افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه 10 عنوان افتتاح را در هفته بسیج داریم که در طول بیست روز با موضوع خاص صورت می‌گیرد، گفت: پروژه‌های آبرسانی سطح کشور را در سمنان افتتاح کردیم و نزدیک به 400 پروژه کشور به نمایندگی در این استان که بیشترین فعالیت را در این حوزه با 36 پروژه داشتند و 37 روستا آبرسانی شد.

سردار زهرایی افزود: امروز پروژه‌های محرومیت‌زدایی با عنوان راه و فرهنگی ورزشی در این استان افتتاح می‌شود بخاطر توان و عِده و عُده‌ای که در ماشین آلات دارد هم همکاری که با اداره کل راه و شهرسازی داشته و نزدیک به 36 عنوان پروژه راهسازی در دست دارند.

وی همچنین از افتتاح 195 پروژه محرومیت‌زدا در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: در حوزه فرهنگی ورزشی این سالن چند منظوره به نمایندگی افتتاح می‌شود که مردم محروم و مستضعف و حاشیه شهر بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار