سردار زهرایی خبر داد؛

رونمایی از بزرگترین رویداد رسم جهادی کشور تحت عنوان «نسل سلیمانی‌ها»

مسئول سازمان بسیج سازندگی از رونمایی بزرگترین رویداد رسم هجرت و جهادی کشور تحت عنوان «نسل سلیمانی‌ها» در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ - 17November 2020

رونمایی از بزرگترین رویداد رسم جهادی کشور تحت عنوان «نسل سلیمانی‌ها»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در روستای اتو سوادکوه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج و بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این هفته اتفاق خواهد افتاد، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را از جمله آنها برشمرد و اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی کمک به دولت و نهادهای انقلابی در اجرای پروژه‌های کوچک و محرومیت‌زدا با اولویت مناطق روستایی و محلات و حاشیه شهر است.

وی با بیان اینکه امسال 10 هزار و 233 پروژه محرومیت‌زدایی در برنامه قرار گرفت، گفت: 297 موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه در استان‌ها، شهرستان و به صورت ملی با دستگاه‌ها منعقد شد که ماحصل آن افتتاح بیش از 4 هزار و 900 پروژه محرومیت‌زدایی در دو مقطه زمانی 10 مرداد و 15 مهر بود.

سردار زهرایی از افتتاح 2 هزار و 887 پروژه محرومیت‌زدایی به طور همزمان در هفته بسیج خبر داد و با عنوان اینکه امسال پروژه‌های محرومیت‌زدایی به صورت موضوعی در دستور کار قرار گرفت، افزود: به نمایندگی از 400 پروژه سراسر کشور، افتتاح موضوع آبرسانی روستاها در سمنان به نمایندگی از پروژه‌های راهسازی سراسر کشور و امروز هم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در روستای اتو سوادکوه به نمایندگی از پروژه‌های فرهنگی ورزشی سراسر کشور با حضور دکتر امید معاون مناطق محروم ریاست جمهوری و مسئولین کشوری و استانی انجام شد.

وی با بیان اینکه 36 پروژه راهسازی به طور مشترک با دستگاههای اجرایی افتتاح شد، گفت: 195 پروژه محرومیت‌زدایی از جنس فرهنگی ورزشی در استان انجام شد.

این مسئول ادامه داد: مقابله با فقر و محرومیت به عنوان یک مأموریت اصلی در بسیج تعریف شده و فرزندان ولی امر مسلین جهان و نسل سلیمانی‌‌ها پای کار هستند که ان‌شالله در هفته بسیج بزرگترین رویداد رسم هجرت و رسم جهادی کشور را با توانمندسازی 5 هزار گروه جهادی در هر فصل تحت عنوان نسل سلیمانی‌ها رونمایی خواهیم داشت که نشان خواهند داد هر کدام از بسیجیان یک سلیمانی برای ولی امر مسلمین جهان هستند و به خصوص در مناطق محروم و محرومیت‌زردایی و اقتصاد مقاومتی و تخصصی و مجرب ورود پیدا کند.

اهدای 30 هزار جهیزیه به طور همزمان در سراسر کشور

سردار زهرایی با بیان اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان 7 میلیون و 150 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شد، گفت: همچنین در کمک‌ها در قالب سبد حمایتی تعریف شد و کارت هدیه، قربانی، طعام، بسته معیشتی، لوازم التحریر و کیف وکفش در بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع در مرحله اول و دوم با هم افزایی بین نهادهای انقلابی بالغ بر 10 میلیون بسته معیشتی، 5 میلیون بسته حمایتی، 21 میلیون طعام، 14 هزار جهیزیه و 690 هزار لوازم‌التحریر و بیش از 900 هزار کیف و کفش و 300 هزار بسته سایر اقلام نیز تحویل نیازمندان شد.

سردار زهرایی در پایان با بیان اینکه در مرحله سوم کمک مومنانه مباحث مبنایی‌تری مدنظر قرار گرفت و 9 کمیته تعریف شده که کمیته اشتغال، کمیته درمان، کمیته آزادی زنذانیان غیرعمد، کمیته مسکن، کمیته ازدواج آسان و جهیزیه از آن جمله هستند، افزود: در هفته بسیج اهدای 30 هزار جهیزیه به طور همزمان و  توزیع 500 هزار بسته معیشتی، 700 هزار بسته بهداشتی و 200 هزار لوازم التحریر و آزادی چندصد زندانی غیرعمد رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار