مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خدمت به مردم هدف اصلی بسیج است

سردار عباس یوسفی گفت: خدمت به مردم هدف تمام برنامه‌های بسیج است و این نهاد ترویج موفق ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه اخلاق‌مداری در جامعه را در گرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم می‌داند.
کد خبر: ۴۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 19November 2020

بسیج یعنی قدم در راهی که برای خدمت به مردم ختم شود

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (پنجشنبه) در جلسه‌ای با تبریک آغاز هفته بسیج به اهمیت این پدیده اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج یعنی قدم در راهی که برای خدمت به مردم ختم شود. 

وی افزود: ماهیت و ذات بسیج در این است که زمان و مکان نشناسد و هر جا احساس شود باید قدمی برداشته شود، ایثار و جهادی شکل بگیرد و مشکلی برطرف شود، همه یاد بسیج بیفتند.

سردار یوسفی گفت: بی‌شک تمام روزها و هفته‌ها باید گرامی‌داشت بسیج باشد؛ چرا که این جریان و مکتب و پدیده بزرگ اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و انقلابی، شب و روز ندارد و باید همیشه در سایه فرامین و تدابیر عزیزترین بسیجی زمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار بگیرند تا همچنان سنگرهای خدمت در اقصی نقاط مملکت، محکم و برقرار باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: یکی از حسنات بسیج که بارها نیز در فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب و امام خامنه‌ای نیز آمده است این است که این پدیده بزرگ انقلابی و انسانی درگیر سن و شرایط و لباس و درجه نیست و فرق معنوی و ماهیتی این نیروی مردمی با تمام معادلات تشکیلاتی دنیا در همین ارزش‌هاست.

دبیر ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ بسیج که نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است باید چنان در نسل امروز نهادینه شود که همه با رغبت و اشتیاق برای پیوستن به این دریای عظیم معرفت و خدمت سر از پا نشناسند.

سردار یوسفی افزود: بسیج نباید وارد جریانات و معادلات سیاسی شود. بسیج خود یک سیاست و ماهیت و البته مکتب مجزاست که به هیچ حزب و جریانی غیر از ولایت و خدمت انقلابی به مردم وابستگی نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار