فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه:

بسیج همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس در میدان حاضر است

سرهنگ شهسوار حاجی پور گفت: سپاه و  بسیج همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از خاک میهن عزیز دفاع و ایستادگی کرد در شرایط کرونایی در میدان حاضر شده و آماده همکاری در اجرای اعمال محدودیت‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۴۲۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 19November 2020

بسیج همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس در میدان حاضر استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «شهسوار حاجی پور» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان گناوه اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج بکارگیری ظرفیت آحاد مردم در جهت رفع بحران‌ها و مشکلات در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی  است که به زیبایی عمل می‌کند.

وی گفت: امسال بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج با  شعار محوری بسیج پیشرو خدمت، سلامت و امیدآفرین در حوزه و پایگاه‌ها و فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  اجرا خواهد شد.

حاجی پور با بیان اینکه از مجموع برنامه‌های پیش‌بینی شده ۶۰ برنامه شاخص قرار دارد و بیشتر آنان در فضای مجازی اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: سپاه و  بسیج همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از خاک میهن عزیز دفاع و ایستادگی کرد در شرایط کرونایی در میدان حاضر شده و آماده همکاری در اجرای اعمال محدودیت‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: سرکشی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، میزگرد جهادگران فرهنگی بسیج،   رونمایی از تندیس شهید محمود خاج، اهدای زمین به خانواده شهید مدافع حرم، اردو‌های جهادی همراه با ارایه خدمات رایگان  پزشکی، گشت‌های عملیاتی محله محور،  تجلیل از پرستاران بیمارستان، منتخبین جشنواره مالک اشتر و  خانواده شهدا و  پیشکسوتان اردو‌های جهادی، یادواره شهدا، رزمایش کمک‌های مومنانه و  غبارروبی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های اصلی گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار