فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد:

برگزاری رزمایش ایثار و شهادت در هفته بسیج

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: همزمان با هفته بسیج، رزمایش ایثار و شهادت با هدف تجلیل از یک و 300 ایثارگر بسیجی شهرستان بردسکن توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 20November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، همزمان با اولین روز از هفته بسیج رزمایش ایثار و شهادت با محوریت تجلیل از هزار و 300 ایثارگر بسیجی در شهرستان بردسکن برگزار شد.
سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه بردسکن به همراه جمعی از کارکنان سپاه بردسکن با حضور در درب منازل سه تن از ایثارگران بسیجی این شهرستان ضمن دیدار و بررسی مسایل و مشکلات این عزیزان، لوح تقدیر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران را به هر ایثارگران بسیجی اهدا کرد.

سرهنگ جنیدی در حاشیه این برنامه که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رزمایش‌های هفت‌گانه بسیج در طول هفته بزرگداشت بسیج، رزمایش ایثار و شهادت با محوریت تجلیل از ایثارگران است.

برگزاری رزمایش ایثار و شهادت در هفته بسیج

وی افزود: این رزمایش با برنامه‌ریزی انجام شده در اولین روز از هفته بسیج آغاز شده و تا پایان هفته بسیج، جمعی از بسیجیان در قالب گروه‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج محله محور از یک و 300 نفر ایثارگر بسیجی شهرستان تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن ضمن پاسداشت مجاهدت‌های ایثارگران و رزمندگان در طول دفاع مقدس گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود تعریفی از بسیج وجود نداشت. هفته بسیج یادآور خاطرات جوانمردانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری را ترسیم کردند.

وی در پایان گفت: به مناسبت هفته بسیج، بیش از 60 عنوان برنامه با محوریت خدمت‌رسانی به مردم توسط بسیجیان به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها