فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

41 عنوان برنامه هفته بسیج در پلدشت اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: 41 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 21November 2020

41 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پلدشت اجرا می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «منصور یوسفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای 41 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در نقاط مختلف این شهرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: در این مدت، پنج طرح محرومیت‌زدایی نیز در این ناحیه به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل مسکن محرومان و نیازمندان است که در روستاهای این شهرستان شاهد بهره برداری آنها خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت تصریح کرد: اعزام گروهای جهادی پزشکی جهت ویزیت و درمان بیماران به‌صورت رایگان، برپایی ایستگاه‌های سلامت‌محور جهت توزیع رایگان ماسک و امر به ‌معروف برخی از افراد که نسبت به استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل‌ها بی‌تفاوت هستند، از برنامه‌های حوزه سلامت پلدشت در این هفته است.

وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان و غبارروبی مزار شهدا هم طی این هفته با رعایت شدید دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: توزیع یک‌هزار بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار و همچنین اهدای هشت سری جهیزیه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در پلدشت به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها