پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج؛

نقش ممتاز و برجسته بسیج در دوران دفاع مقدس جهانیان را شگفت‌زده کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 21November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. (امام خمینی (ره))

هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

بسیج فهم درست و یک جوشش درونی و خروش تاریخی است که با ظهور اسلام تولد یافته است. در تایید این مفهوم بلند همین بس که مقام معظم رهبری می‌فرماید: بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود.

الهی بودن اندیشه بسیجی در کلام امام عزیزمان به زیبایی هر چه تمام‌‌تر تبلور یافته و آن را لشکر مخلص خدا می‌خواند که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

نقش ممتاز و برجسته بسیج در دوران دفاع مقدس آنچنان نمودی داشت که جهانیان را شگفت‌زده کرد و این به خاطر عشق و فداکاری بسیج و بسیجی به ذات مقدس اسلام عزیز بود.

زیبایی ترسیم پیوند میان بسیجیان عزیز و امام عصر (عج) از نگاه مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که آن را پیوند ناگسستنی و همیشگی می‌داند. بسیج سرمایه عظیم و تمام‌ناشدنی اسلام عزیز و ایران سرافراز است که تاب‌آوری و استقامت ملت تاریخ‌ساز ما را باعث گردیده است.

این مقاومت جانانه، دشمن را از عقب‌نشینی و تسلیم شدن ملت بزرگ ما ناامید ساخته است و بدون تردید بلند اندیشی امام راحل (ره) چراغ راه آینده کشور شده است که می‌فرماید: اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید.

اینجانب مفتخرم که فرصت را مغتنم شمرده و در آغاز هفته بسیج، فرارسیدن پنجم آذرماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج را محضر همه بسیجیان مخلص و فداکار به‌ویژه خواهران و برادران عزیز بسیجی‌ام در سرتاسر استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار