فرمانده سپاه سرایان:

۱۰۸ عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی در شهرستان سرایان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه هفته بسیج از ۳۰ آبان آغاز و تا ۶ آذر ادامه دارد، گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۱۰۸ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در شهرستان سرایان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 22November 2020

۱۰۸ عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی در شهرستان سرایانسرهنگ «علی فرخنده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، در خصوص تشکیل شجره طیبه بسیج، اظهار داشت: بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

وی بیان داشت: سازمان بسيج یکی از نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که تحقق فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های حزب‌الله و ایجاد توانایی‌ها و آمادگی‌های لازم دفاعی در آحاد مردم در دفاع از کشور از اهداف تشکیل آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه هفته بسیج از ۳۰ آبان آغاز و تا ۶ آذر ادامه دارد، بیان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ۱۰۸ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در شهرستان سرایان برگزار می‌شود.           

فرخنده دیدار با ائمه جمعه، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، اجرای پویش لبخند رضایت، اجرای طرح هرپایگاه یک خانه خدمت، ضدعفونی معابر، اردوهای جهادی، رزمایش نذر خون، اجرای گشت‌های عملیاتی و برگزاری مسابقات (فضای مجازی) را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد.

وی برپایی برپایی گشت‌های رضویون با هدف تأمین امنیت محلات، پخش دعای صحیفه سجادیه از گلدسته‌های مساجد، تشکیل تیم آمران به معروف سلامت، استقرار تیم‌های بسیجیان در سه نقطه ورودی شهرهای آیسک، سه‌قلعه و سرایان، برگزاری کاروان شادی و برپایی میز خدمت مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان از حضور گروه‌های جهادی در اراضی کشاورزی با هدف کمک در برداشت محصول زعفران طی هفته بسیج خبر داد و گفت: همچنین توزیع ماسک رایگان توسط بسیجیانو اهدای چفیه و بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سرایان است.

فرخنده از آغاز گام سوم نهضت مؤمنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: تداوم کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع کرونا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج است که در این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها